کد خبر : 163253
تاریخ انتشار : جمعه 1 ژانویه 2021 - 23:22

فرمانده سپاه ناحیه شبستر:

تسوجی ها با وحدت و همدلی در بزنگاه های مختلف حضور فعال دارند/ تحقق تمدن نوین اسلامی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی است

تسوجی ها با وحدت و همدلی در بزنگاه های مختلف حضور فعال دارند/ تحقق تمدن نوین اسلامی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه شبستر گفت: مردم بخش تسوج با وحدت و همدلی در بزنگاه های مختلف حضور فعال دارند و از همکاری مردم در مبارزه با همه گیری ویروس کرونا تشکر می کنیم.

به گزارش شبسترخبر، سرهنگ پاسدار بهمن داستان در مراسم گرامیداشت سالگرد حماسه نهم دی ماه و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که با حضور پرشور مردم بخش تسوج در مسجد جامع این شهر برگزار شد اظهار داشت: مردم با حضور خود در حماسه نهم دی ماه توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

وی افزود:مردم بخش تسوج با وحدت و همدلی در بزنگاه های مختلف حضور فعال دارند و از همکاری مردم در مبارزه با همه گیری ویروس کرونا تشکر می کنیم.

فرمانده سپاه شبستر عنوان کرد:در راستای مبارزه با ویروس کرونا سپاه ناحیه شبستر طرح های مختلفی را از جمله کمک مومنانه با همکاری کمیته امداد و مردم شهرستان و همچنین طرح حاج قاسم سلیمانی را در دست اجرا دارد و جا دارد از کمک مردم قدردانی کنیم.

داستان با اشاره به فتنه سال ۸۸ تصریح کرد :فتنه از صدر اسلام بوده و در انقلاب اسلامی نیز از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی فتنه های مختلفی برنامه ریزی کرده بودند و آنهایی که نتوانسته بودند جلوی پیروزی انقلاب اسلامی را بگیرند می خواستند انقلاب اسلامی را برای خودشان مصادره کنند.

وی اضافه کرد:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون فتنه های مختلفی از سوی دشمنان خارجی و داخلی برنامه ریزی شده که از جمله آنها جریان تجزیه طلبانه ،دوران هشت ساله دفاع مقدس و فتنه های سال ۷۸ و سال ۸۸ است که خوشبختانه دشمن ناکام مانده است .

فرمانده سپاه شبستر خاطرنشان کرد :تحقق تمدن نوین اسلامی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی است که باید مدنظرمان قرار گیرد.

داستان گفت: بحران بزرگی در فتنه ۸۸ انقلاب اسلامی را تهدید می کرد و به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین علیه السلام نیز توهین کردند ولی مردم پای کار آمدند و با حضور حماسی در حماسه نهم دی ماه توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

وی ادامه داد: برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران باید به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنیم تا از این پیچ تاریخی حرکت کنیم.

انتهای پیام/ب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.