کد خبر : 163233
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 دسامبر 2020 - 19:23

فرمانده سپاه ناحیه شبستر:

سردار سلیمانی متعلق به جهان اسلام است/روحیه حماسه و فداکاری با شهادت سردار سلیمانی زنده شد/اجرای طرح “شهید سلیمانی” باعث کاهش آمار کرونا در شهرستان شد

سردار سلیمانی متعلق به جهان اسلام است/روحیه حماسه و فداکاری با شهادت سردار سلیمانی زنده شد/اجرای طرح “شهید سلیمانی” باعث کاهش آمار کرونا در شهرستان شد

فرمانده سپاه شبستر با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: مدیریت و کنترل ویروس کرونا با همکاری بسیج و وزارت بهداشت که به نام طرح شهید سلیمانی نامگذاری شده است مرگ و میرهای ناشی از این بیماری را کاهش داد.

سرهنگ پاسدار بهمن داستان در گفت و گو با شبستر خبر با اشاره به سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم تربیت شده مکتب انقلاب و اسلام بوده و همیشه خود را سرباز ولایت می‌دانست.

وی افزود:شهادت شهید سلیمانی روحیه شهادت طلبی، ایثار و ازخودگذشتگی را بار دیگر در کشور زنده کرده و شهادت ایشان بار دیگر نشان داد ملت ایران همواره به دنبال این روحیه هستند.

داستان ابراز کرد: حاج قاسم سلیمانی فقط متعلق به ایران نبود، بلکه ایشان متعلق به جهان اسلام است و هم در زمان حیات و هم بعد از شهادتش افتخار و پیروزی آفرید.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر در ادامه خاطر نشان کرد: دشمن شناسی از مبانی مهم اندیشه حاج قاسم است و شهید سلیمانی یک دشمن شناس واقعی بود؛ حضرت آقا در فرمایشات اخیرشان در بحث تیزهوشی و درایت ایشان فرمودند، که قبل از اینکه داعش وارد منطقه شود، حاج قاسم این را فهمیده بود و در جریان برنامه‌های بعدی آن‌ها هم بود.

داستان ابراز کرد:حاج قاسم سلیمانی الگویی ماندگار در عرضه مقاومت در برابر استکبار جهانی بوده و افکار عمومی جهان بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی پی به ویژگی این شهید در مبارزه با افراط گری می برد.

فرمانده سپاه شبستر تصریح کرد در ادامه با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی ابراز کرد: مدیریت و کنترل ویروس کرونا با همکاری بسیج و وزارت بهداشت که به نام طرح شهید سلیمانی نامگذاری شده است مرگ و میرهای ناشی از این بیماری را کاهش داد.

وی گفت: برکت نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در اجرای این طرح مشهود است و امیدواریم این روند کاهشی با همکاری بیشتر مردم ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ب

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.