کد خبر : 163199
تاریخ انتشار : شنبه 19 دسامبر 2020 - 23:16

فرمانده سپاه ناحیه شبسترخبرداد:

فعالیت۶۴ تیم مراقبتی و نظارتی در طرح شهید سلیمانی/اولویت اصلی سپاه و بسیج مقابله با کرونا است/پرستاران مدافعان خط مقدم سلامت هستند/ دورهمی شب یلدا خطر ابتلا به کرونا را تشدید می‌کند

فعالیت۶۴ تیم مراقبتی و نظارتی در طرح شهید سلیمانی/اولویت اصلی سپاه و بسیج مقابله با کرونا است/پرستاران مدافعان خط مقدم سلامت هستند/ دورهمی شب یلدا خطر ابتلا به کرونا را تشدید می‌کند

فرمانده سپاه شبستر با بیان اینکه دورهمی شب یلدا خطر ابتلا به کرونا را تشدید می‌کند گفت:اصحاب رسانه نقش موثر و تاثیرگذار در آگاهی دهی به مردم دارند.

به گزارش شبستر خبر، سرهنگ پاسدار بهمن داستان در نشست خبری قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی با خبرنگاران شهرستان شبستر با گرامیداشت روز پرستار اظهار داشت:پرستاران مدافعان خط مقدم سلامت هستند.

وی افزود:امروز اولویت اصلی سپاه و بسیج مقابله با بیماری منحوس کرونا و حفظ سلامت مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر در ادامه خاطر نشان کرد:طرح شهید سلیمانی با هماهنگی وزارت بهداشت در سطح کشور اجرایی شده است و با اجرای این طرح به دنبال آن هستیم که بتوانیم مبتلایان به کرونا را زودتر شناسایی کنیم تا موارد بستری بیماران کرونایی را کاهش دهیم.

وی گفت: در راستای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی پس از ابلاغ این طرح جلسات مختلفی در شهرستان شبستر برگزار شده و قرارگاه عملیاتی تشکیل شده است.

داستان ادامه داد: ۱۴تیم در سپاه شهرستان شبستر به صورت میدانی در طرح شهید سلیمانی وارد عمل شده و تیم های چهارگانه حمایتی و مراقبتی رصد و پایش در قالب قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی تشکیل شده است.

وی گفت:خوشبختانه اجرای این طرح نتایج خوبی به دنبال داشته و آمار و شواهد موجود نشان از تاثیر گذاری طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بوده و سه محور مطالبه جدی قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی است.

فرمانده سپاه شبستر تصریح کرد:۶۴ تیم مراقبتی و نظارتی و ۱۳۰ بسیجی در طرح شهید سلیمانی شهرستان شبستر فعالیت می‌کنند.

داستان گفت:تیم های حمایتی در قالب ۱۱۸ تیم و ۲۴۰ بسیجی سازماندهی شده و در آماده باش بوده و فعالیت می کنند.

وی ابراز کرد: تبدیل شرایط زرد به سفید و پایدار نگهداشتن آن مستلزم عزمی عمومی بوده و وضعیت زرد خیلی شکننده است و احتمال تغییر این شاخص هر لحظه وجود دارد.

فرمانده سپاه شبستر تصریح کرد: اصحاب رسانه نقش موثر و تاثیرگذار در آگاهی دهی به مردم دارند و از خبرنگاران انتظار داریم برای عدم برگزاری دورهمی شب یلدا، تولید محتوای مناسب داشته و خطرات دورهمی‌های خانوادگی که باعث افزایش تعداد مبتلایان کرونا می‌شود را به اطلاع مردم برسانند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.