کد خبر : 163197
تاریخ انتشار : شنبه 19 دسامبر 2020 - 22:48

فرماندار شبستر خبر داد:

شهرستان شبستر در وضعیت زرد کرونا قرار گرفت/سپاه در کنترل کرونا سنگ تمام گذاشت/ مردم از دورهمی‌های شب یلدا پرهیز کنند/افزایش محدودیت تردد و کاهش فعالیت اصناف در یلدای شبستر

شهرستان شبستر در وضعیت زرد کرونا قرار گرفت/سپاه در کنترل کرونا سنگ تمام گذاشت/ مردم از دورهمی‌های شب یلدا پرهیز کنند/افزایش محدودیت تردد و کاهش فعالیت اصناف در یلدای شبستر

فرماندار شهرستان شبستر گفت: به مناسبت شب یلدا، محدودیت‌های تردد خودروها در شهرستان افزایش و مدت زمان فعالیت اصناف نیز کاهش می‌یابد.

به گزارش شبستر خبر، حسین عبدالهی عصر امروز در نشست خبری قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان شبستر با تبریک روز پرستار اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان شبستر از وضعیت نارنجی به وضعیت زرد تبدیل شد و این نتیجه با همت و تلاش مردم که طی چند هفته گذشته متحمل زحمات فراوانی شدند به دست آمد.

وی افزود:سپاه در کنترل کرونا سنگ تمام گذاشت، اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در کل کشور و در تبدیل وضعیت ها موثر واقع شده است.

فرماندار شهرستان شبستر در ادامه خاطر نشان کرد: زرد شدن به معنای پایان کرونا نیست و حتما باید فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

عبدالهی ابراز کرد: باید از برگزاری مراسم ترحیم، عروسی و دورهمی جلوگیری شود تا از وضعیت زرد خارج نشویم.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، محدودیت تردد و فعالیت اصناف ویژه  شب یلدا در  شهرستان شبستر اعمال می شود.

وی گفت:محدودیت تردد درون و برون شهری و فعالیت اصناف در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همزمان با نخستین شب زمستان در شهرستان شبستر برقرار می‌شود.

فرماندار شبستر تصریح کرد: فعالیت اصناف در شب یلدا تا ساعت ۱۸ و مجوز تردد تا ۲۰ مجاز است و پس از این ساعات با متخلفان برخورد می‌شود.

عبدالهی تاکید کرد: مردم برای کنترل کرونا از تشکیل هرگونه دورهمی و میهمانی‌های خانوادگی و دوستانه خودداری کنند.

وی ادامه داد: تجربه ده ماه گذشته آمار ابتلای ویروس کرونا بستگی به برخورد مردم دارد و مهمانی های خانوادگی عامل اصلی ابتلای ویروس کرونا بوده است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.