کد خبر : 163044
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 نوامبر 2020 - 9:39

فرماندار شبستر:

قطار خدمت رسانی در شبستر بدون وقفه و با شتاب حرکت خواهد کرد

قطار خدمت رسانی در شبستر بدون وقفه و با شتاب حرکت خواهد کرد

فرماندار شهرستان شبستر گفت:قطار خدمت رسانی در شبستر بدون وقفه و با شتاب حرکت خواهد کرد.

به گزارش شبستر خبر، حسین عبداللهی  ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار تسوج، با تبریک هفته بسیج اظهر داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی می خواهند با تمام توان، به کیان ایران اسلامی ضربه بزنند، از همه ظرفیت های بین المللی هم استفاده می کنند، وظیفه ما در هر مسئولیت؛ مراقبت از آسیب های داخلی است که بایستی با کار و تلاش و خدمت به مردم هدف گذاری آنها را نقش بر آب کنیم. درواقع تنها راه مقابله با دشمن رونق و جهش تولید است.

فرماندار شبستر ادامه داد: یکی از عوامل اصلی خنثی کننده توطئه ها، پشتوانه مردم است که در این شرایط حساس کرونایی، سلامت و امنیت روانی مردم در اولویت قرار دارد. ما در سنوات گذشته با مشارکت مردم در عبور از بحران ها همیشه موفق عمل کردیم.

عبداللهی با تاکید بر اینکه در امور حاکمیتی، تغییر و تحول و گردش خادمان مردم، امری طبیعی است افزود: لازمه ایجاد تحرک و فکر جدید همین جابجایی مدیران است. برخی از افراد توفیق پیدا می کنند که به مردم خدمت کنند و این فرصت مغتنمی است که بایستی قدر بدانیم.

وی در معرفی بخشدار جدید تسوج گفت: بهنام فر از مدیران با سابقه، با تجربه و خوش خلق است که سابقه مدیریت اجرایی در بخش تسوج، مرکزی شبستر و بستان آباد را دارد. امیدواریم به عنوان نماینده دولت در بخش، با اقتدار، همدلی و وحدت با مسئولین بخش برنامه های دولت را پیش ببرند.

فرماندار شبستر با تاکید بر استفاده از ظرفیت های قانونی برای گره گشایی مشکلات مردم افزود: اولویت اصلی مسئولین، حل مشکلات مردم، تدبیر و خلاقیت در امور و اجرای سیاست های عمومی دولت در راستای منویات مقام معظم رهبری است.

عبداللهی با معرفی سلیمی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی با ۱۳ سال سابقه، کارمند رسمی، کارشناس سیاسی و انتخابات فرمانداری ویژه میانه و بخشدار مرکزی اسکو گفت: جابجایی های معاونین و بخشداران به درخواست و پیشنهاد بنده و نظر مساعد نماینده محترم شبستر در مجلس شورای اسلامی و همچنین حمایت های استانداری انجام شده که امیدواریم تغییرات صورت گرفته منشا خیر و برکت در شهرستان باشد.

فرماندار شبستر با تاکید بر اینکه قطار خدمت رسانی در شبستر بدون وقفه و با شتاب حرکت خواهد کرد، افزود:خوشحالیم که فردی با تجربه برای بخش تسوج و فردی کاردان و متخصص در امور سیاسی و انتخابات برای معاونت، این مسئولیت ها را بر عهده می گیرند و انشاالله منشا اثر و خیر برای شهرستان خواهند بود.

وی در پایان با تقدیر از خدمات و تلاش های بخشدار تسوج و معاون سیاسی فرماندار گفت: این که مسئولی صادقانه تلاش کنند و اسباب رضایتمندی مردم را فراهم کند مایه مباهات است، برادر نادری و خانم گلی پور در کمال صداقت تلاش های شایانی در امور محوله سیاسی و اجتماعی شهرستان انجام دادند که گزارش های عملکرد ارسالی آسیب های اجتماعی و تحرک و پویایی امور اجتماعی گویای آن است.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.