کد خبر : 162811
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 اکتبر 2020 - 9:06

فرمانده سپاه ناحیه شبستر:

هفته بسیج دانش آموزی یادآور رشادت ها و ایثار گری دانش آموزان است

هفته بسیج دانش آموزی یادآور رشادت ها و ایثار گری دانش آموزان است

فرمانده سپاه شبستر گفت: هفته بسیج دانش آموزی یادآور رشادت ها و ایثارگری های دانش آموزانی است که برای دفاع از کیان ایران اسلامی جان خود را تقدیم این نظام کردند.

به گزارش شبستر خبر، سرهنگ پاسدار بهمن داستان در دیدار با امام جمعه شبستر با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: یکی از مهمترین ارکان بسیج  وجود دانش آموزان بسیجی است چرا که اینان آینده سازان ایران اسلامی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر در ادامه خاطر نشان کرد: هفته بسیج دانش آموزی یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی های جوانان این سرزمین در دفاع و صیانت از اسلام، انقلاب و مردم به رهبری امام راحل (ره) است که با خون و ارزش های برگرفته از تفکر بسیجی خود تاریخ شگرفی در دفتر تاریخ ایران اسلامی رقم زدند و ما نیز با همکار و همدلی و مشارکت با یکدیگر باید در این راه تمام سعی و تلاش خود را بکار گیریم و ایران اسلامی را در برابر  خطرات و آسیبها بیمه کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شبستر  نیز ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی گفت: این هفته فرصت مغتنمی است تا یاد و خاطره دانش آموزان و فرهنگیان شهید را گرامی بداریم ؛ این شهدای والا مقام هم در طول انقلاب و هم در دفاع از خاک و آرمانهای ارزشمند اسلامی جان خود را نثار کردند و منشأ آثار و برکات ارزشمند معنوی شدند.

ابوالفضل اکرمی افزود: برای تربیت انسانهای خود باور نیاز به تدوین کتبی است که باورهای و اعتقادات و ارزشهای دین و اسلام و انقلاب اسلامی را به دانش آموزان بیاموزد و طرح تحول نظام بنیادین نیز همین هدف را دنبال می کند؛ اما متاسفانه در این عرصه دچار آسیبهایی هستیم که باید رفع شود تا بتوانیم جوانان و نوجوان خودباور ، با اخلاق و عالم تربیت کنیم.

اکرمی با تأکید بر نقش و ورود بسیج به عرصه علم عنوان کرد: برای تربیت نیروی توانمند نیاز به ورود بسیج در عرصه آموزش و پرورش است؛ به طوری که مباحث علمی از طریق بسیج به دانش آموزان انتقال داده شود و باید حضور بسیج را در مدارس به فال نیک گرفت و از آن استقبال کرد و از این نیروی توانمد بهره های لازم را برد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار توحید انصاری مسئول بسیج دانش آموزی شبستر گزارشی از برنامه های  شاخص هفته بسیج دانش آموزی ارائه داد.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.