کد خبر : 162636
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 سپتامبر 2020 - 21:34

راستی: تجربه دفاع مقدس باید در سیاست‌گذاری کشور پیاده شود

راستی: تجربه دفاع مقدس باید در سیاست‌گذاری کشور پیاده شود

شبسترنیوز- نماینده مردم شبستر در مجلس با بیان اینکه «تجربه دفاع مقدس، کشور ما را در همه زمینه‌ها بیمه کرد» گفت: همان تجربیات باعث موفقیت شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با داعش شد و این فرهنگ باید در تمام ابعاد جامعه ما پیاده شود.

به گزارش شبستر نیوز، جعفر راستی با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس و مقاومت اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس، به ما می‌آموزد که اگر امت واحد باشیم، هیچ وقت شکست نمی‌خوریم. ما فقط با صدام نجنگیدیم. ما با دلارهای بی نهایت کشورهای عربی جنگیدیم. اگر آن جوانان نبودند، هیچ کدام از این اتفاق‌ها نمی‌افتاد.

وی با بیان اینکه در تاریخ ۲۰۰ ساله گذشته ما، بسیاری از بخش‌های سرزمین ما از دست رفت و محمدرضا شاه به خاطر هوس رانی خودش، بحرین را از دست داد، تصریح کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس، بسیار بزرگ هستند چرا که اجازه ندادند یک وجب از خاک ما به دست دیگران بیفتد.

نماینده مردم شبستر در مجلس با بیان اینکه «تجربه دفاع مقدس، کشور ما را در همه زمینه‌ها بیمه کرد» گفت: همان تجربیات باعث موفقیت شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با داعش شد. این فرهنگ باید در تمام ابعاد جامعه ما پیاده شود. قاسم سلیمانی‌ها باید در اقتصاد و سیاست حاضر شوند و جواب بگیرند. این راهی است که از زمان پیامبر تا الان جواب داده است. اتصال به خداوند، عنصری بود که باعث پیروزی اقلیت بر اکثریت شد. در طول تاریخ هر کجا نهضت خدایی داشتیم، موفق شدیم.

راستی ادامه داد: در اثر خون شهدا، این روزها امنیتی ایجاد شده که احدی جرأت تعرض به کشور ما را نخواهد داشت. دشمن به هیچ وجه به سرزمین ما ورود نخواهد کرد. ما در داخل اما نگرانیم. درزمان حضرت علی (ع) جریان نفاق وجود داشت و عده‌ای به نام خداوند به سر امام اول شیعیان ضربه زدند پس ما باید نگران جریان نفاق باشیم.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در پایان گفت: ملت ما ایستاده است. با وجود تمام مشکلات معیشتی و سیاسی، مردم همچنان پشتیبان انقلاب هستند. این روزها باید با تمام قوا به فکر رفاه مردم خود باشیم. ان شاءالله از این گردنه هم عبور خواهیم کرد.  قوای سه گانه باید دست به دست هم دهند تا این گردنه را رد کنیم.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.