کد خبر : 162602
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 سپتامبر 2020 - 9:07

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شبستر:

برنامه های دفاع مقدس در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب باشد

برنامه های دفاع مقدس در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شبستر گفت: برنامه های دفاع مقدس در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب باشد.

حجت الاسلام رجب احمدی در گفتگو با شبستر نیوز اظهار داشت: در ۳۱ شهریور سال ۱۳۵۹ جنگ تحمیلی علیه مردم ایران اسلامی آغاز شد و به مدت هشت سال طول کشید و این سال‌ها در تاریخ کشور عزیزمان ماندگار ماند.

وی افزود: یکی از درس‌هایی که دفاع مقدس دارد و باید آن را تبیین کنیم و نسل آینده از آن بهره ببرد، نتیجه دادن مقاومت است، چراکه مقاومت برگرفته از آموزه‌های دینی معجزه می‌کند.

احمدی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس ایام زنده نگه داشتن و صیانت از ارزش هایی همچون اتحاد، ایمان، اعتقاد و اطاعت صادقانه از امام و رهبری و زنده نگه داشتن ارزش های شهید و شهادت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شبستر با بیان اینکه امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می‌شود و برنامه‌هایی برای گرامیداشت آن تدارک دیده شده است گفت: امسال در آستانه هفته دفاع مقدس با ویروس منحوس کرونا روبرو هستیم که تمام برنامه های پیش بینی شده در راستای پروتکل های بهداشتی و طبق نظر ستاد مبارزه با کرونا پیش خواهیم برد.

احمدی تصریح کرد: برای بازخوانی ارزش‌های دوران هشت ساله دفاع مقدس در طول سال زمانی که دشمن با تمام توان آماده جنگ با ما است، باید برنامه‌ریزی کرد، اما در نهایت پیروزی از آن ملت ایران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شبستر در پایان با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، افزود: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت است تا روی بیانیه گام دوم انقلاب کار کرده و آن را بیشتر به جوانان معرفی کنیم.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.