کد خبر : 162544
تاریخ انتشار : جمعه 11 سپتامبر 2020 - 10:06

امام جمعه صوفیان، اقدام نشریه فرانسوی در توهین به پیامبر را محکوم کرد

امام جمعه صوفیان، اقدام نشریه فرانسوی در توهین به پیامبر را محکوم کرد

امام جمعه صوفیان اهانت اخیر یک نشریه فرانسوی به ساحت نورانی پیامبر اعظم (ص) و توهین به قرآن کریم را محکوم کرد.

به گزارش شبسترنیوز، حجت الاسلام مرسلی در خطبه های نماز جمعه این هفته صوفیان با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله اظهار داشت: احب العباد الی الله الاتقیاء الاخفیاء. محبوبترین بندگان در پیش خدا پرهیزگاران گمنامند.

وی افزود : امام علی علیه السّلام فرمود: تقوا منتهای خشنودی خدا از بندگان و خواسته او از آفریده هایش می باشد.

حجه الاسلام مرسلی با محکومیت توهین نشریه «شارلی ابدو» فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) ، در خصوص علل این بی منطقی و توهین به ادیان بیش از ۱/۵ میلیارد انسان گفت: پیروزی های پیاپی جبهه مقاومت ،گسترش موج اعتراضات به نژادپرستی ،سنجش میزان حساسیت و غیرت دینی مسلمانان از دلایل این موضوع می توان برشمرد.

امام جمعه صوفیان جنگ حیثیتی را خطرناک ترین جنگ علیه ملت ایران دانست و گفت : در طول تاریخ راه انداختن انواع جنگ ها بین شیعه و سنی که هدفی جزء نابودی مسلمانان ندارند گواه این مطلب است.

مرسلی افزود : امروز اتحاد بین مسلمانان به برکت محور مقاومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دشمنان را جریحه دار کرده است.

خطیب نماز جمعه صوفیان گفت : دشمن برنامه دراز مدتی برای ایران ریخته و تلاش دارد با نفوذ در جریان تصمیم سازی در سطوح کارشناسی کشور خلل ایجاد کند.

امام جمعه صوفیان با اشاره به مطالبه رهبری در زمینه افزایش جمعیت کشور، بر ضرورت توجه مردم و مسئولان به این مسئله تاکید کرد.

خطیب نماز جمعه صوفیان تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی ،غفلت در آغاز اجرای طرح کنترل جمعیت و تنظیم خانواده از موانع رشد جمعیت است، لذا باید بخشی از مشکلات را دولتمردان با کمک خیرین و مردم در زمینه تامین مسکن، تسهیلات بانکی و اشتغال جوانان برطرف کنند.

خطیب نماز جمعه صوفیان گفت : نظارت میدانی از مهم‌ترین وظایف مجلس است و دو وظیفه قانون گذاری و نظارت مستمر در امتداد حرکت دستگاه ها و نهاد های دولتی و حاکمیتی از وظایف اصلی نمایندگان مجلس است.

مرسلی حل مشکلات مردم منطقه، عدم رسیدگی به حل مشکلات مردم ، گرانی افسارگسیخته و عدم برخورد با آن ، رسیدگی مسئولین شهرستان به تورم اجاره خانه ها و تاثیر آن در تمام بخش های شهرستان شبستر را خواستار شد.

حجت الاسلام مرسلی با بیان اینکه خانواده‌ها و آموزش و پرورش بر این اصل معتقدند که باید فضای مجازی فرزندان و دانش آموزان مدیریت شود گفت: در شرایط کرونایی که آموزش‌ها باید از طریق فضای مجازی ارائه شود لزوم توجه ویژه خانواده‌ها ضروری است.

وی تصریح کرد : ایجاد زیر ساخت های بومی و سالم ، حل مشکلات آنتن دهی در تمام مناطق، توزیع مناسب امکانات مجازی برای عموم مردم، ارائه خدمات حمایتی برای خانواده های نیازمند جهت تهیه گوشی و یا تبلت از جمله مطالبات مردم است و خانواده ها باید بدانند فضای مجازی هم فرصت است و هم تهدید.

امام جمعه صوفیان با بیان اینکه امام سجاد (ع) علاوه بر هدایت مردم، به حفظ دین و شریعت کمک کرد، اظهار داشت: کثرت دعاهای ایشان نسبت به سایر ائمه، داشتن یک دوره کامل کتب فقه ،کتاب حج ،زهد و حقوق و گریستن زیاد برای حادثه کربلا ، داشتن اتفاقات مختلف در طول زندگی از خصوصیات حیات طیبه این امام عظیم شان است.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.