کد خبر : 162314
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 جولای 2020 - 7:52

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار شبستر خبر داد

۲۳ میلیارد تومان کل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان شبستر

۲۳ میلیارد تومان کل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان شبستر

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار شبستر،کل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان را ۲۳ میلیارد تومان عنوان کرد.

حسین عبدالهی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار شبستر در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان شبستر که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با اشاره به تلاش دولت در خصوص مطالعه و شناسایی درست پروژه های اولویت دار اظهار داشت : با توجه به محدودیت های اعتباری دولت می بایست با شناسایی درست و دقیق از پروژه ها ، اعتبارات را به سمتی گسیل نماییم که بیشترین بهره وری را از آن اعتبارات شاهد باشیم و بتوانیم در راستای خدمت رسانی و تحقق برنامه های مورد نظر دولت گام های موثر و مثبتی در شهرستان شبستر برداریم.

عبدالهی با تاکید جدی بر نظارت و پیگیری شخصی رئیس دستگاه های اجرایی شهرستان بر پروژه ها و ارتباط موثر با مرکز استان گفت : برخی روسای ادارات پیگیر اعتبارات خود از اداره کل استان نیستند و همیشه از فرمانداری بودجه عمرانی تقاضا می کنند، در حالیکه باید روسای ادارات تمام موارد تخصیص بودجه های استانی را بدقت رصد نمایند و مواردی که نیاز به پیگیری استانی باشد سریعا بررسی و با کمک فرمانداری پیگیری نمایند.
معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار شهرستان شبستر افزود : اعتبارات بر اساس عملکرد و جذب دستگاهها از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سال ۹۸ توزیع شده و فرمانداری می تواند فقط تغییرات جزیی در آن می دهد.
عبدالهی گفت : بر اساس تصمیم دولت اولویت بندی و تقسیم بودجه با سه رویکرد ؛ اعتبارات مستمر و تامین و تجهیز – اعتبارات پروژه های اولویت دار و اعتبارات پروژه های نیمه تمام (سایر پروژه ها ) بودجه بندی انجام می شود .

دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان شبستر ادامه داد: کل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان ۲۳ میلیارد تومان که حدود شش میلیارد آن برای اعتبارات مستمر ، تعمیر و تجهیز دستگاه های اجرایی ، نه و نیم میلیارد تومان برای پروژه های اولویت دار و حدود هفت و نیم میلیارد برای پروژه های نیمه تمام اختصاص داده شده است.

عبدالهی گفت : تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد و دیون دار در راستای توسعه متوازن منطقه ای و اعتبارات برنامه ششم توسعه در اولویت توزیع اعتبارات امسال قرار گرفتند.

معاون فرماندار شبستر گفت : خروجی و جهت دهی توسعه شهرستان در تهیه سند آمایش سرزمین در پهنه شبستر در دو حوزه کشاورزی و صنعت دیده شده است و حضور حاج آقا راستی نماینده محترم مردم شهرستان در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی هم در این حوزه راهگشا بوده و موجبات توسعه بخش کشاورزی شهرستان خواهد بود .
وی افزود : در سال جهش تولید به توسعه شبکه آبرسانی و فاضلاب، خیابان کشی شهرک های صنعتی شبستر اعتبارات ویژه ای تخصیص داده شده است.

دبیرکمیته برنامه ریزی شهرستان شبستر گفت ؛ در بحث اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای برای برخی ادارات شهرستان در سال ۹۸ تخصیص داده شده ولی متاسفانه جذب اعتبار صورت نگرفته است که علی رغم محدودیت های اعتباری در کل اعتبارات شهرستان، حدود ۳ میلیارد تومان نسبت به سال گذشته افزایش داشتیم.

در ادامه جلسه برخی از روسای ادارات شهرستان در خصوص طرح های خود و نیاز های بودجه ای مرتبط با آن، مطالبی را عنوان و لیست اعتبارات پیشنهادی توسط دبیر کمیته قرائت و مسئولین ادارات درباره آخرین اقدامات و پروژه های در حال اجرا گزارشی جامع ارائه نمودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.