کد خبر : 162310
تاریخ انتشار : شنبه 25 جولای 2020 - 7:38

امام جمعه تسوج:

دولت در هدایت نقدینگی به تولید ناموفق بوده است

دولت در هدایت نقدینگی به تولید ناموفق بوده است

امام جمعه تسوج گفت : متاسفانه دولت در هدایت نقدینگی به تولید در طول خدمت کاملا ناموفق بوده و این نقدینگی وقتی در تولید مصرف نشود .

به گزارش شیستر نیوز، حجت الاسلام بجانی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه بعد از انقلاب در سال ۵۸ در تهران شروع شد گفت ؛ نماز جمعه در ۹۰۰ شهرکشور دایر است و به تعبیر مقام معظم رهبری نماز جمعه از معجزات انقلاب که به یک نهاد تبدیل شده است.

وی افزود ؛ نماز جمعه صرفا یک عمل عبادی سیاسی نیست بلکه یک پایگاهی است که سه ویژگی دارد اولا مردمی است یعنی به دنبال مطالبات مردم و زبان گویای مردم است و ثالثا جهادی ،:یعنی می خواهد مصالح و مفاسد جامعه اسلامی و انقلابی را مطالبه و پیگیری کند .

خطیب نماز جمعه تسوج گفت ؛ نماز جمعه فقط برگزاری نماز در هر جمعه و یا ستاد نماز و یا دفتر امام جمعه نیست بلکه یک نهاد حاکمیتی است که خود را خادم همه خلق می داند و در تمام ارکان نظام نفوذ و سیطره دارد‌و چون کاملا نهاد انقلابیست از اول انقلاب،دشمن در پی تخریب و ضربه زدن به این نهاد بوده که گاهی ترور شخص و گاهی ترور شخصیت وگاهی ترور جایگاه را دربرنامه خود قرار داده است.
بجانی خاطر نشان کرد ؛ نهاد نماز جمعه در سراسر کشور در ایام کرونا در کنار سایرنهادهای انقلابی و در کنار مردم مخصوصا در عملیاتی کردن رزمایش مواسات درخشش خاصی از خود نشان داد.
امام جمعه تسوج اظهار داشت ؛ مسئله ی مهمی که کشور ما درگیر آن است مسئله ی گرانی بی منطق است که نتیجه سوء برنامه و سوء مدیریت تیم اقتصادی دولت است و در طول عمر چهارساله دولت بارها دلسوزان نظام و کارشناس ها و کسانی که به دنبال مطالبات مردم هستند بارها از دولت خواستندکه یک تیم اقتصادی متخصص ، کاردان ، دلسوز ، انقلابی و جهادی روی کار بیاورد اما متاسفانه در اثر تحقق نیافتن این امر الان همه مردم درگیر گرانی های بی منطق هستند.

امام جمعه تسوج گفت : متاسفانه دولت در هدایت نقدینگی به تولید در طول خدمت کاملا ناموفق بوده و این نقدینگی وقتی در تولید مصرف نشود در ارز و ملک و طلا و خودرو در بورس مصرف شده و همه این ها از عوامل گرانی و افزایش قیمت ها و تورم به صورت غیرمنطقی هستند و این گرانی زندگی مردم را به شدت دچار مشکل کرده است‌.

خطیب نماز جمعه تسوج خاطر نشان کرد: نتیجه گرفته می شود که مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در کشور در حال حاضر نتیجه سوء مدیریت دولت،مخصوصا تیم اقتصادی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.