کد خبر : 161188
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 ژانویه 2020 - 10:04

سرپرست اداره کل ارتباطات استان آذربایجان شرقی:

هشت سایت مخابراتی نسل سه در شهرستان شبستر احداث می شود

هشت سایت مخابراتی نسل سه در شهرستان شبستر احداث می شود

سرپرست اداره کل ارتباطات استان آذربایجان شرقی گفت: تا پایان فروردین ماه سال آتی از هشت سایت مخابراتی در روستاهای شهرستان شبستر رونمایی می شود.

به گزارش شبستر نیوز،مهدی خرامش در جلسه فنی کنترل پروژه های اپراتور دوم در استان با اشاره به پایش های انجام شده در روستاهای سطح استان در ماههای گذشته و بررسی وضعیت ارتباطی آنها اظهار کرد: با اتمام پایش ها و شناسایی نقاط فاقد پوشش تلفن همراه در روستاهای استان و پیگیری های بعمل آمده، مجوز نصب و راه اندازی تعداد هشت سایت جدید با تکنولوژی نسل سه در روستاهای شهرستان شبستر صادر شد.

سرپرست اداره کل ارتباطات استان آذربایجان شرقی با اشاره به سرمایه گزاری های صورت گرفته برای احداث این هشت سایت افزود: این سایت ها با اعتباری بالغ بر صد میلیارد ریال و از محل اعتبارات (USO) احداث می شوند که تاکنون پیش از پنجاه و هفتاد درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

خرامش با بیان زمان اتمام این سایت ها و تکمیل پوشش شبکه همراه شهرستان شبستر تصریح کرد: انشاالله در دهه مبارک فجر امسال تعدادی از این سایت ها به بهره برداری می رسند و اهالی روستاهای کهل، سهرل، امستجان و پردول از پوشش تلفن همراه و اینترنت نسل سه بهره مند می شوند و مابقی روستاهای در برنامه نیز تا پایان فروردین ماه سال آتی تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.