کد خبر : 160880
تاریخ انتشار : جمعه 27 دسامبر 2019 - 10:06

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی:

محور تبریز -صوفیان از پرترافیک‌ترین محورهای ارتباطی آذربایجان‌شرقی است

محور تبریز -صوفیان از پرترافیک‌ترین محورهای ارتباطی آذربایجان‌شرقی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی محور تبریز -صوفیان را از پرترافیک‌ترین محورهای ارتباطی استان اعلام کرد.

به گزارش شبستر نیوز، اورجعلی علیزاده، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اطلاعات به دست آمده از ۸۲ دستگاه ترددشمار آنلاین در جاده های مختلف استان در ۹ ماه امسال بیش از ۲۰۵ میلیون و ۵۵۸ هزار تردد خودرو در جاده‌های استان ثبت شده است که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: از کل تردد ثبت شده بیش از ۳۰ میلیون و ۴۳۱ هزار مورد یعنی ۱۵ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۱۷۵ میلیون و ۱۲۷ هزار مورد یعنی ۸۵ درصد مربوط به وسائط نقلیه سبک بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت:متوسط تردد روزانه در این بازه زمانی در جاده های استان حدود ۷۴۵ هزار بوده است.

علیزاده مسیرهای رفت و برگشت تبریز- ایلخچی با بیش از ۳۳ میلیون و ۵۹۲ هزار تردد، تبریز- صوفیان با بیش از ۱۷ میلیون و ۷۳۲ هزار و آذرشهر- ایلخچی با بیش از ۱۰ میلیون و ۵۲۵ هزار تردد را پرترددترین جاده‌های استان در سالجاری اعلام کرد.

آذربایجان شرقی دارای ۱۴ هزار کیلومتر شبکه راه بوده که از این میزان ۱۰ هزار کیلومتر راه روستایی و حدود ۴ هزار کیلومتر راه های اصلی، شریانی و بزرگراهی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.