کد خبر : 160084
تاریخ انتشار : شنبه 5 اکتبر 2019 - 9:49

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر:

نمایشگاه عکس و پوستر همزمان با هفته دفاع مقدس در شبستر برپا شد

نمایشگاه عکس و پوستر همزمان با هفته دفاع مقدس در شبستر برپا شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر از برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

الهوردیان رئیس اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر اظهار داشت: نمایشگاه عکس و پوستر و کتاب به مناسبت هفته دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی و هنری شبستر برپا شد.
وی افزود: این نمایشگاه عکس شامل تصاویری از امام خامنه ای مدظله العالی در جبهه های  نبرد در ایام دفاع مقدس است و جهت پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره یاد هشت سال دقاع مقدس برپا شده است.
رئیس اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر  در ادامه خاطر نشان کرد: در کنار آن نمایشگاه کتابی با مضمون دفاع مقدس جهت معرفی کتاب های انتشار یافته در این حوزه برای عموم علاقه مندان از ساعت ٨ صبح الی ١٤ دایر می باشد.
وی در ادامه گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ، نمایشگاه نقاشی و صنایع دستی با همکاری بسیج هنرمندان شبستر و صنایع دستی هنر گستر ، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر ازتاریخ ۷/۲/ ۹۸الی ۹۸/۷/۸ در نگارخانه مقبره شیخ محمود شبستری برپا شد.
الهوردیان در پایان گفت: این نمایشگاه  در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس  و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا  با آثاری از  مربی ومدیر مسئول آموزشگاه آزاد  نقاشی ، سرکار خانم توحیدی و هنرجویان تحت تعلیم ایشان برپا گردیده و از ساعت ۸ الی ۱۳ بعد از ظهر   و ۱۶ الی ۲۰ شب  برای عموم علاقه مندان دایر خواهد بود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.