کد خبر : 159526
تاریخ انتشار : شنبه 31 آگوست 2019 - 18:10

شهردار شبستر:

توزیع عادلانه امکانات شهری از مهم ترین مزیت های اجرای طرح ممیزی املاک در شبستر است

توزیع عادلانه امکانات شهری از مهم ترین مزیت های اجرای طرح ممیزی املاک در شبستر است

شهردارشبستر از آغاز اجرای طرح ممیزی املاک شهری با هدف جمع آوری اطلاعات املاک شهر به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی املاک و بهبود خدمات شهری خبر داد .

سیدباقرموسویان با اشاره به آغاز به کار طرح بزرگ ممیزی املاک شهر شبستر اظهار داشت: ممیزی املاک یکی از اقدامات زیربنایی و اساسی و ضرورتی برای تصمیم گیری مدیریت شهری محسوب می شود .

وی با اشاره به اینکه لازمه کار مدیریت ، برنامه ریزی است افزود : برای برنامه ریزی نیز به اطلاعات مطمئن نیاز داریم که باید به دقت انجام شود.

موسویان گفت: شهرداری ها به استناد قانون نوسازی و عمران شهری نقش کلیدی در ایجاد بانک اطلاعات شهر دارند و طبق قانون نوسازی ، ممیزی املاک هعر 5 سال یکبار باید توسط شهرداری ها انجام گیرد تا شهرداری به عنوان متولی امور شهری از املاک و مستغلات در شهر مطلع گردد و نسبت به صدور فیش های نوسازی برای دریافت وصولی اقدام نماید.

شهردار شبستر اضافه کرد : ثبت و نگهداری سوابق املاک معابر و مشاغل در سیستم ،آگاهی از اطلاعات به روز از وضعیت موجود تمامی املاک و معابر ، تسهیل در دستیابی به اطلاعات و محاسبات عوارض نوسازی و عوارض کسب و پیشه ، ایجاد بستر مناسب در تسریع و آسان سازی امور شهرداری ، امکان ارائه خدمات مکانی مربوطه در سیستم یکپارچه شهرسازی و نوسازی و امکان گزارش گیری دقیق از تعداد و مشخصات املاک و معابر با کاربری های مختلف از جمله فواید طرح ممیزی املاک در شهر شبستر به شمار می آید .

سید باقر موسویان خاطر نشان کرد : امروز شهر شبستر در مسیر توسعه و پیشرفت به همدلی و هم زبانی نیاز دارد و مدیریت شهری و شهروندان باید در کنار هم به این اقدام کمک کنند و اجرای ممیزی املاک شهری یکی از این اقدامات است .

شهردار شبستر بابیان اینکه ستاد ممیزی شهرداری شبستر از امروز فعالیت خود را شروع کرده است ، افزود : امیدواریم مردم شریف ، ولایتمدار و با فرهنگ شبستر از این فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را بکنند و آگاه باشند که یکی از مزیت ها و نکات مهم اجرای این طرح ، توزیع عادلانه امکانات شهری است .

موسویان از شهروندان خواست هنگام مراجعه ماموران اجرای طرح ممیزی شهری ، مدارکی نظیر سند مالکیت ، فیش آب ، برق و گاز ، پروانه ساختمانی ، پایان کار و مدارک شناسایی مالک را در اختیار اجراکنندگان طرح قرار دهند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.