کد خبر : 159228
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 جولای 2019 - 21:32

مرند می‌تواند به برند بین المللی زردآلو تبدیل شود

مرند می‌تواند به برند بین المللی زردآلو تبدیل شود

علی جهانگیری، ظهر امروز در نخستین جشنواره زردآلوی شهرستان مرند که با حضور امام جمعه مرند و برخی از مسئولان در کاروانسرای یام برگزار شد، ابراز داشت: هدف از برگزاری جشنواره زردآلو، در واقع بهانه‌ای برای تجلیل از تولید کشاورزی و باغداران است. وی افزود: ۲۰ درصد تولید محصول زردآلو در استان آذربایجان شرقی و

علی جهانگیری، ظهر امروز در نخستین جشنواره زردآلوی شهرستان مرند که با حضور امام جمعه مرند و برخی از مسئولان در کاروانسرای یام برگزار شد، ابراز داشت: هدف از برگزاری جشنواره زردآلو، در واقع بهانه‌ای برای تجلیل از تولید کشاورزی و باغداران است.

وی افزود: ۲۰ درصد تولید محصول زردآلو در استان آذربایجان شرقی و به ویژه شهرستان مرند تولید می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: مرند می‌تواند به برند بین المللی در تولید و صادرات محصول زردآلو تبدیل شود و این پتانسیل و ظرفیت در این شهرستان وجود دارد.

جهانگیری تاکید کرد: در سال تولید و این شرایط خاص تحریم، باید دست به دست هم داده و با مشارکت مردم، از تولید و تولیدکنندگان قدردانی کنیم چرا که موجب ارزش افزوده و افزایش صادرات کشور می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ممکلت را تولیدکنندگان و کشاورزان نگه داشته و اقتصاد آن را به حرکت در می‌آورند، براین اساس باید از صنعت کشاورزی حمایت شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.