کد خبر : 158212
تاریخ انتشار : جمعه 10 می 2019 - 17:19

امام جمعه شبستر:

نیروی انتظامی با حرمت شکنان ماه رمضان برخورد قاطع داشته باشد

نیروی انتظامی با حرمت شکنان ماه رمضان برخورد قاطع داشته باشد

امام جمعه شبستر از نیروی انتظامی خواست با کسانی که در این ماه بی حرمتی و حرمت شکنی می نمایند برخورد قاطع شود چرا که در کشور اسلامی این نوع بی حرمتی ها مورد قبول نیست.

به گزارش شبسترنیوز، حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شبستر با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مومنان باید دقت نمایند که حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود و اگر مسافر هستند دقت نمایند که در دید مردم اقدام به شکستن روزه نکنند.

وی از نیروی انتظامی خواست با کسانی که در این ماه بی حرمتی و حرمت شکنی می نمایند برخورد قاطع شود چرا که در کشور اسلامی این نوع بی حرمتی ها مورد قبول نیست.

امام جمعه شبستر با اشاره به افزایش قیمت مسکن و مایحتاج مردم تصریح کرد: دولت باید به این نوع افزایش قیمتها توجه نموده و با ارسال بازرسان خود با خاطیان برخورد شود و نباید اجازه دهند که خود سرانه برخی قیمتها را بالا ببرند.

وی ادامه داد: دولت و نمایندگان دولت باید توجه ویژه به مردم داشته باشند و مردم نیز به همدیگر کمک نمایند و هوای همدیگر را داشته باشند چرا که اگر افراد هوای همدیگر را داشته باشید خداوند نیز به آنها رحم خواهد کرد.

امام جمعه شبستر با اشاره به اقدام دولت و شورای امنیت ملی در خصوص برجام عنوان کرد: ما از اقدام به موقع دولت و رئیس جمهور تشکر می نمائیم و اعلام می داریم که تا پای جان ایستاده ایم و لحظه ای عقب نشینی نخواهیم نمود چرا که بنا به فرموده مقام معظم رهبری آمریکا قابل اعتماد نیست .

محمدزاده افزود: شش سال ما به دشمنان اعتماد نمودیم و نتیجه ای جز هیچ حاصل نشد و شش سال هزینه ها بیهوده بود آمریکا دشمن اصلی این ملت و این کشور است و نباید به نرمی با او برخورد نمود ،آمریکا بزرگترین شیطان روی زمین است و باز هیچ غلطی نمی تواند بکند.

خطیب جمعه شبستر با اشاره به توطئه های دشمنان خارجی و داخلی در فضای مجازی که می گویند ایران در مقابل آمریکا ضعیف است خاطرنشان کرد: نباید مسئولین طوری برخورد نمایند که مردم به این باور برسند که ضعیف هستیم مسئولین از جمعه مجلس، دولت وقوه قضائیه این وظیفه را دارند که باید از این ملت حمایت شود و این ملت لیاقت بیش از این را دارد و نباید اجازه داد حق این مردم پایمال شود.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.