کد خبر : 157915
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 می 2019 - 13:05

شهردار خامنه خبرداد:

تحقق ۱۲۰ درصدی بودجه شهرداری خامنه در سال ۹۷

تحقق ۱۲۰ درصدی بودجه شهرداری خامنه در سال ۹۷

شهردار خامنه از تحقق ۱۲۰ درصدی بودجه شهرداری خامنه در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش شبستر نیوز،حمید نیکورأی اظهار داشت: علی رغم رکود و تنگناهای اقتصادی و مشکلات مالی عدیده شهرداری‌ها و کاهش شدید اعتبارات دولتی خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته، شاهد تحقق ۱۲۰ درصدی بودجه شهرداری خامنه در سال ۹۷ بودیم.

وی افزود: بودجه سال ۹۷ شهرداری خامنه بر اساس الزامات اسناد بالادستی و بر مبنای قانون گرایی، بهبود وضعیت خدمات رسانی به شهروندان و ارتقای سلامت اداری تهیه و در طول سال گذشته شهرداری خامنه سعی داشته تا با حسن تدبیر و با درک مناسب‌تر از فرصت‌های پیش رو، پرهیز از اسراف، رعایت اصل صرفه جویی، استفاده بهینه از منابع محدود، کاهش وابستگی به درآمدهای ناپایدار، تقویت انضباط مالی و کنترل و کاهش هزینه‌های جاری نسبت به تحقق بودجه خود اقدام کند.

شهردار خامنه تأکید کرد: کاهش هزینه‌های جاری نقش بسیار مهمی در تحقق ۱۲۰ درصدی بودجه داشته که سهم ۴۱ درصدی هزینه‌های جاری نسبت به سهم ۵۹ درصدی هزینه‌های عمرانی مبین این نکته است.

نیکورأی ادامه داد: یکی از سیاست‌ها و چارچوب‌های مهم شهرداری خامنه در تهیه بودجه مدیریت هزینه‌ها است و معتقدیم زمانی که افزایش درآمدها دشوار است می‌توان با کاهش هزینه‌ها این نقیصه را جبران کرد.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته بیشتر سهم بودجه شهرداری‌های کوچک را اعتبارات دولتی که از طرف سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداخت می‌شد تشکیل می‌داد، افزود: در سال ۹۷ اعتبارات دولتی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بسیار ناچیز بود ولی با این حال با اتخاذ سیاست‌های مالی مناسب، شهرداری خامنه در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان کاملاً به روز بوده و از این بابت هیچ گونه بدهی‌ای متوجه شهرداری خامنه نیست.

شهردار خامنه با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در سال ۹۷، افزود: خوشبختانه اکثر بدهی‌های ناشی از اجرای پروژه‌ها در ادوار گذشته پرداخت گردیده و با یاری خدا در سال جدید اقدامات و پروژه‌های در خور شأن مردم خامنه افزایش خواهند یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.