کد خبر : 157518
تاریخ انتشار : جمعه 12 آوریل 2019 - 17:20

امام جمعه شبستر:

ترامپ از تحریم سپاه پشیمان خواهد شد

ترامپ از تحریم سپاه پشیمان خواهد شد

امام جمعه شبستر بابیان اینکه تروریست اعلام کردن سپاه چیزی جز خفت برای دشمنان نخواهد داشت گفت:ترامپ از تحریم سپاه پشیمان خواهد شد و به‌زودی شاهد خاری آن‌ها خواهیم بود.

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه شبستر با اشاره به فرازی از بیانات رهبر انقلاب اظهار داشت: مقام معظم رهبری خطاب به جوانان فرمودند که جوانان بایددغدغه مند،تلاشگر،کوشا باشند اینگونه جوانان می‌تواند آمریکا را با تلاش در بحث‌های علمی و تکنولوژی در جهت پیشرفت کشور بروز نگه دارند.

وی افزود: اینگونه جوانان هستند که اهل وظیفه شناسی و با بصیرت هستند و دشمن را می‌شناسند و آن زمان که احساس می‌کنند که دشمنان می‌خواهند به کشور حمله کنند سینه سپر کرده و اعلام می‌کنند که هرگاه آمریکا و اعیادی آن بخواهند به کشور ما طمع ورزند با تبعیت از رهبری دستش را کوتاه خواهندکرد.

امام جمعه شبستر در ادامه خاطر نشان کرد: امروز در گاه دوم انقلاب هستیم که همین جوانان در فتنه ۸۸ با حضور به موقع خود در صحنه اعلام کردند که هرگز فریب فتنه گران را نخواهند خورد و فتنه آنان را خنثی خواهند کرد.

محمدزاده یادآور شد:جوانان ایران اهل شهادت و شهادت طلب هستند و ساده زیستی در سر لوحه زندگی آنان است و خداوند هیچ گاه آنان را وابسته بیگانگان و دشمنان هوای نفس خود نمی‌کند واین سیره شهدا است.

امام جمعه شبستر در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی، از همه نیروهای مسلح به ویژه ارتشی‌های دلاور تقدیرکرد و گفت: ارتش نیز همچون سپاه در جنگ ۸ ساله و در حوادث مختلف انقلاب با حضور پررنگ خود برگ زرینی از خود به یادگار گذاشته است.

محمدزاده یادآور شد: یکی دیگر از مواردی که در هفته گذشته رخ داد دشمن از ترس خود سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی خود قرار داد و بیشتر از این هم از آمریکا انتظار نداریم و آفرین بر مردم و ملت ایران که با حضور خود در صحنه از سپاه حمایت کردند.

وی با اشاره به موضع‌گیری ترامپ نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این اقدام نشان‌دهنده حماقت او نسبت به نظام جمهوری اسلامی است و مخالفت ترامپ با سپاه ناشی از ضربه و رنجی است که از این نهاد بر آنها وارد شده است.

محمدزاده در ادامه ابراز کرد: سپاه با حضور مقتدر خود در منطقه با خنثی کردن توطئه دشمن، آمریکا را همراه با تمام برنامه‌های ننگین خود خنثی و برملا کرده است.

امام جمعه شبستر با بیان اینکه سپاه به عنوان بازوی ولایت در تمام صحنه‌ها به عنوان نیروی توانمند حضور یافته است عنوان کرد: سپاه در راستای صدور فرهنگ ایثار ،شهادت و شهامت در دنیا عمل کرده است.

محمد زاده در پایان بابیان اینکه تروریست اعلام کردن سپاه چیزی جز خفت برای دشمنان نخواهد داشت، اضافه کرد:ترامپ از تحریم سپاه پشیمان خواهد شد و به‌زودی شاهد خاری آن‌ها خواهیم بود.

گفتنی است مردم شبستر پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدام اخیر آمریکا راهپیمایی و با شعارهای کوبنده خود حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.