کد خبر : 157147
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مارس 2019 - 13:48

امام جمعه شبستر:

پیشرفت انقلاب و تداوم راه امام در گرو داشتن علم است

پیشرفت انقلاب و تداوم راه امام در گرو داشتن علم است

امام جمعه شهرستان شبستر با بیان اینکه پیشرفت انقلاب و تداوم راه امام در گرو داشتن علم می باشد گفت: اگر تلاش و فداکاری های شهدای هشت سال دفاع مقدس نبود الان امنیت در کشور ما نبود.

به گزارش شبستر نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده در مراسم تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری سال ۹۷ منطقه شبستر ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های دانش آموزان در احراز رتبه های برتر کنکور سراسری اظهار داشت: تلاش شما دانش آموزان در عرصه های علمی بسیار زیاد است و دانش آموزانی موفق خواهند بود که تلاش بیشتر کرده و منشا توفیقات آنها، الطاف خداوندی باشد.

وی تأکید کرد: این افراد نخبه با کسب رتبه های قابل توجه در کنکور سراسری افتخار بزرگی کسب و جایگاه علمی شهرستان را برجسته کرده اند.

امام جمعه شهرستان شبستر در پایان با بیان اینکه پیشرفت انقلاب و تداوم راه امام در گرو داشتن علم می باشد،افزود: اگر تلاش و فداکاری های شهدای هشت سال دفاع مقدس نبود الان امنیت در کشور ما نبود و ما هم بایستی در جامعه کنونی فدای دین کنیم و با استعانت از خداوند متعال و الگو قرار دادن سیره امامان در جهت پیشرفت و تعالی هر چه بیشتر کشور عزیزمان قدمهای مثبتی برداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.