کد خبر : 156890
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 فوریه 2019 - 21:36

محکومیت ۸ هزار میلیاردی مدیر آلومینیوم المهدی/ جریمه‌های میلیاردی سازمان تعزیرات برای متخلفان

محکومیت ۸ هزار میلیاردی مدیر آلومینیوم المهدی/ جریمه‌های میلیاردی سازمان تعزیرات برای متخلفان

سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات در نشست خبری صبح امروز در سازمان تعزیرات استان تهران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. وی به ارائه گزارشی از ۳ پرونده مهم و ملی پرداخت و گفت: در حوزه کالا و خدمات پرونده مواد آلی و پتروشیمی را داشته ایم که متخلفان به پرداخت ۲ هزار و ۴۱۳

سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات در نشست خبری صبح امروز در سازمان تعزیرات استان تهران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی به ارائه گزارشی از ۳ پرونده مهم و ملی پرداخت و گفت: در حوزه کالا و خدمات پرونده مواد آلی و پتروشیمی را داشته ایم که متخلفان به پرداخت ۲ هزار و ۴۱۳ میلیارد ریال محکوم شده اند. در حوزه بهداشت، دارو درمان متخلفان در موضوع تجهیزات اصفال، زایمان، پوست و مو و ارتوپدی به پرداخت ۲۵ میلیارد ریال محکوم شده اند و در حوزه قاچاق کالا و ارز در یک پرونده طلا متخلفان به پرداخت ۹ هزار و ۴۷۸ میلیارد ریال محکوم شده اند.

رایگانی به گزارشی از روند رسیدگی به پرونده‌های ارجاع شده به سازمان تعزیرات پرداخت و گفت: در استان آذربایجان شرقی فردی که عرضه خارج از شبکه انواع پلی اتیلن به مقدار ۱۰۳۴ تن و ارزش ریالی ۵۰ میلیارد ریال بود به جزای نقدی ۲۰ میلیارد ریال محکوم شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات ادامه داد: در شهر یزد فردی که قاچاق دستگاه تهویه به ارزش ۲۷.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میکرد که این پرونده در مرحله اخطار پرداخت جریمه نقدی و اجرای حکم است.

وی افزود: در خراسان جنوبی در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز دیهوک طبس رسیدگی و رای صادرشده است. متهم ردیف اول به ضبط سوخت مکشوفه و ضبط خودروی حامل سوخت و پرداخت ۳٫۷۰۸٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال جزای نقدی و متهم ردیف دوم نیز به پرداخت مبلغ ۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده است.

رایگانی در خصوص پرونده نگهداری ۵۵ حلقه لاستیک خودروی سنگین قاچاق در یک واحد صنفی در خراسان جنوبی پرداخت و گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز نهبندان رسیدگی شده و متهم علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت مبلغ ۱٫۲۵۶٫۲۸۲٫۴۹۶ ریال در حق صندوق دولت محکوم شده است. با اعتراض محکوم علیه، پرونده در شعبه دوم تجدید نظر ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز سازمان در حال رسیدگی مجدد می باشد.

سخنگوی سازمان تعزیرات همچنین به استان همدان و تشکیل پرونده تقلب برای سه واحد کشتارگاه به ارزش ۴۱ میلیارد و ۶۱۳ میلیون ریال بوده اشاره کرد و گفت: با این توضیح که میزان تخلف اعلامی از سوی انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان از اول سال جاری تا پایان بهمن ماه محاسبه شده و به طور متوسط درهر عدد مرغ بسته بندی شده بین ۲۰ تا ۵۰ گرم آب وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.