کد خبر : 147510
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 نوامبر 2017 - 12:17

برنامه کاری خود را در توسعه همه جانبه شهر شبستر قرار داده ایم

برنامه کاری خود را در توسعه همه جانبه شهر شبستر قرار داده ایم

رئیس شورای اسلامی شبستر گفت:ما صرفا شورای شهرداری نیستم و بدیهی است که برنامه کاری خود را در توسعه همه جانبه شهر ،ایجاد زیر ساختهای اساسی در راه رسیدن به یک شهر سالم ، تکریم مردم و احیای همه استعدادهای پیشرفت شهر و فراهم نمودن آسایش مردم و جذب سرمایه گذاری ها و عمران و آبادانی شهر و توجه به مسائل بهداشتی و آموزشی و فرهنگی قرارداده ایم .

به گزارش شبسترنیوز،رقیه نمازی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت وجود شوراها در نظام جمهوری اسلامی گفت:شوراهای اسلامی نمادی از جمهوریت نظام و تجلی بروز اراده امت در نهاد حکومت است.

وی اظهار کرد:یکی از امتیازات نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به سایر نظام های حکومتی در جهان این است که مسئولین و مدیران،دوران مسئولیت را فرصتی برای خدمت به مردم و اندوخته و ذخیره آخرت می شمارند و عزت ،اقتــدار و پیشرفت جمهوری اسلامی در عرصه کنونی حاصل این تفکر و نگرش است .

رئیس شورای اسلامی شهر شبستر با تقدیر از زحمات شهردار سابق شهر شبستر افزود:ضمن تشکر از آقای اشرفی، آرزوی موفقیت برای عزیزی دیگر جهت خدمت به مردم فهیم و شریف شهر علم و ادب و فرهنگ شبستر دیار عارفان ،علما و فرهیختگان با سابقه تاریخی درخشان را داریم.

نمازی عنوان کرد:شهر شبسترشهری است که دارای شهیدان و جانبازان اسلام عزیز با ظریفت های علمی ،فرهنگی ،تاریخی و ادبی ، مردمی نجیب و خویشتن دار ،آگاه و داری استعدادهای فروان می باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر شبستر اظهار داشت: فعالیت های متعددی در عرصه های مختلف شهرسازی ، عمرانی و فرهنگی در سالهای اخیر در این شهر صورت گرفته و آثار آن را مردم مشاهده کردند .

وی ادامه داد:بی تردید این توفیقات حاصل نمی آمد مگربا همدلی ، همسویی و همکاری پیکره مدیریتی شهرستان اعم از فرماندار محترم و مدیران محترم ادارات و نهادها و پرسنل تلاشگر اداری و خدماتی شهرداری و حمایت همه جانبه از سوی امام جمعه محترم و مسئولین ارجمند و اعضای محترم شوراهای اسلامی و از همه مهمتر همراهی و مشارکت صادقانه مردم شریف شبستر که از همه شان ممنون و متشکریم.

نمازی ابراز کرد:به حول و قوه الهی شورای اسلامی شهر شبستر در مدت چند ماه اخیر در اجرای وظایف قانونی خود همواره نهایت تلاش خالصانه خود را به کار بسته و همواره رضایت حق تعالی را طلب نموده ایم .

رئیس شورای اسلامی شبستر تصریح کرد:ما صرفا شورای شهرداری نیستم و بدیهی است که برنامه کاری خود را در توسعه همه جانبه شهر ،ایجاد زیر ساختهای اساسی در راه رسیدن به یک شهر سالم ، تکریم مردم و احیای همه استعدادهای پیشرفت شهر و فراهم نمودن آسایش مردم و جذب سرمایه گذاری ها و عمران و آبادانی شهر و توجه به مسائل بهداشتی و آموزشی و فرهنگی قرارداده ایم .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.