کد خبر : 14487
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اکتبر 2014 - 16:08

نجابت و تعاون مهمترین ویژگی مردم شهرستان شبستر است

نجابت و تعاون مهمترین ویژگی مردم شهرستان شبستر است

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در آئین گشایش نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون شهرستان شبستر گفت: مردم شهرستان شبستر به لحاظ نجابت، صداقت، همکاری و تعاون که از خصوصیات بارز آنهاست زبانزد کشور هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شبسترنیوز ، میر احد حسینی که به منظور شرکت در این آئین در شهر وایقان از توابع شهرستان شبستر حضور یافته بود در جمع مسئولان و تعاونگران این منطقه اظهار داشت: این خصوصیات در شبستری های مقیم مرکز استان و حتی تهران وجود داشته و عامل مهمی در رونق و توسعه اقتصادی و عمران مناطق خود بوده اند که این افتخار بزرگی برای این خطه از کشور عزیزمان می باشد.

وی پیشرفت و توسعه هر منطقه را در سایه تعاون، همدلی و همکاری عنوان کرد و خاطر نشان نمود: ایجاد نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون در این شهرستان حاکی از وجود مضاعف این خصوصیت بین تعاونگران است و امیدواریم در سایه این ویژگی شاهد رونق و توسعه اقتصادی و بنیادی در این منطقه باشیم.

گفتنی است این نمایشگاه با حضور امام جمعه شبستر، دبیر اتاق تعاون آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان منطقه شبستر در سالن ورزشی شهداء وایقان و با هدف معرفی و عرضه توانمندی های بخش تعاون گشایش یافت. دراین نمایشگاه کالاهای خدماتی، تولیدی به ویژه در بخش لوازم خانگی و مبلمان در ۳۱ غرفه در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع به معرض نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه از ۲۹ مهر تا ۳ آبان برای بازدید عموم آزاد است.

 

انتهای پیام / علیرضا خوش نیت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.