کد خبر : 140500
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 سپتامبر 2017 - 1:13

افتتاح آسفالت راه روستای شیخ ولی/رتبه اول شهرستان شبستر در آسفالت مشارکتی

افتتاح آسفالت راه روستای شیخ ولی/رتبه اول شهرستان شبستر در آسفالت مشارکتی

رئیس اداره راه و شهرسازی شبستر از افتتاح آسفالت روستای شیخ ولی شبستر و اتمام پروژه آسفالت راه روستایی تازه کند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبسترنیوز، مرتضی محمد مصری گفت: روکش آسفالت راه روستای شیخ ولی از توابع تسوج  به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲۰ میلیون تومان افتتاح شد.

وی افزود: در اجرای این طرح علاوه بر راه روستایی، قسمت‌های خاکی داخل محدوده روستای شیخ ولی نیز آسفالت شده است.

محمد مصری در رابطه با پروژه آسفالت راه روستایی تازه کند نیز گفت: با اجرای این پروژه به طول ۲/۴ کیلومتر و عرض متوسط ۹ متر آسفالت راه روستایی تازه کند (جنب پایانه) به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره راه و شهرسازی شبستر اظهار داشت: جهت اجرای آسفالت این مسیر از طرح قیر رایگان وزارت راه و شهرسازی به میزان ۱۶۵ تن و مشارکت دهیاری جهت پخت و پخش ۳۰۰۰ تن آسفالت استفاده شده است که ارزش ریالی این پروژه به میزان ۳۶۵ میلیون تومان می‌باشد.

مصری اضافه کرد: تاکنون برای ۸۵ کیلومتر (معادل یک‌سوم) از راه‌های روستایی شهرستان جهت استفاده از طرح قیر رایگان با دهیاری‌های شهرستان تفاهم‌نامه به امضا رسیده  که بیش از ۶۰ درصد از آن‌ها محقق گردیده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شبستر  در پایان خاطرنشان کرد:شهرستان شبستر در خصوص استفاده از این طرح رتبه اول استان را به خود اختصاص داده  که جا دارد از زحمات مسئولین شهرستان و پیگیری ها نماینده محترم قدردانی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.