کد خبر : 13913
تاریخ انتشار : شنبه 18 اکتبر 2014 - 1:52

نظرلو قهرمان مسابقات فوتبال سیس شد+تصاویر

نظرلو قهرمان مسابقات فوتبال سیس شد+تصاویر

نظرلو قهرمان مسابقات فوتبال ۴جانبه هفته نیروی انتظامی سیس شد

DSCF4568به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز از سیس به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی مسابقات فوتبال در شهر سیس برگزار گردید

سرهنگ صفایی فرمانده نیروی انتظامی شبستر درمراسم اختتامیه این مسابقات  با تشکر از عوامل برگزاری این مسابقات گفت: فعالیت های  ورزشی و فرهنگی باید در مقابله با توطئه های دشمنان افزایش یابد.

وی ادامه داد: در بحث اوقات فراغت نوجوانان و جوانان باید تلاش کرد و به صورت عملی برای اوقات فراغت جوانان برنامه ریزی کرد تا در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده و جوانان و نوجوانان به راههای خلاف کشیده نشوند.

ناصری شهردارسیس نیز در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت:نیروهای انتظامی حافظان امنیت ، آسایش و آرامش مردم هستند

وی با تشکر از تیم های حضور یافته در این مسابقات گفت: شهرداری سیس در پیشرفت زمینه های ورزشی این شهر آماده هرگونه همکاری است

خاطرنشان می شود در این مسابقات که درزمین خاکی شهدای سیس(قوری چای) برگزار شد ۴تیم از شبستر،سیس،علیشاه و نظرلو شرکت  کرده بودند  و در بازی فینال تیم فوتبال نظرلو تیم وحدت شبستر را شکست داده و مقام قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.

تصاویرمراسم اختتامیه مسابقات فوتبال سیس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ناشناس یکشنبه , 19 اکتبر 2014 - 0:36

بسم رب الشهدا و الصدیقین
بسیجیِ بی ادعای اهوازی و رزمنده‌ی سال های دفاع مقدس، «جبار دریساوی» به تاریخ ۱۴ خرداد ۱۳۵۰ در اهواز به دنیا آمد. وی در سال های دفاع مقدس، یکی از بسیجیان کوچک‌سال «لشکر ۷ ولی عصر(عج)» به شمار می رفت. «جبار» در نبرد با متجاوزان به حریم «بانوی مقاومت» حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) در سوریه، مورد اصابت تیرِ کینِ تکفیر و شرک قرار گرفت و بال در بال ملائک گشود.
پیکر مطهر شهید سردار سرتیپ پاسدار «جبار دریساوی»، پنج شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ شمسی در کنار مزار سردار شهید «علی هاشمی» تا روز ظهور مولایش، به امانت سپرده شد.
«شادی روحش صلوات»