کد خبر : 133855
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 ژوئن 2017 - 0:39

بسیج سازندگی می تواند با اشتغال زایی گره های کور اقتصادی را باز کند

بسیج سازندگی می تواند با اشتغال زایی گره های کور اقتصادی را باز کند

امام جمعه شبستر با تاکید به اهمیت فعالیت های اقتصادمقاومتی و اشتعال زایی، گفت: تعامل دستگاه های مختلف با بسیج سازندگی می تواند گره های کور اقتصادی را باز کرده و موجب اشتغال زایی شود.

به گزارش شبسترنیوز، حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده در نشست قرارگاه جهادی و اقتصادمقاومتی این شهرستان با تاکید به اهمیت فعالیت های اقتصادمقاومتی و اشتعال زایی، گفت: تعامل دستگاه های مختلف با بسیج سازندگی می تواند گره های کور اقتصادی را باز کرده و موجب اشتغال زایی شود.

وی با اشاره به اردوهای جهادی در روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار و احصای محرومیت ها و نیازمندی ها و ساخت مسکن محرومان، از اقدامات موثر و امیدآفرین بسیج سازندگی شبستر در سال ۹۵ قدردانی کرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شبستر نیز در این نشست برگزاری از اردوهای اردوهای جهادی یکروه، سه روزه، هفت روزه و ۱۰روزه را از اهم فعالیت های بسیج سازندگی سپاه شبستر دانست.

حسن علی اکبری گفت: مصمم هستیم با تعامل و همکاری با ادارات در جهت شناسایی محرومیت های این شهرستان برای پیشبرد اهداف خدمت رسانی و محرومیت زدایی از مناطق محروم گام های موثری برداریم.

وی ادامه داد: ارائه تسهیلات اقتصادمقاومتی در زمینه فعالیت های کشاورزی و صنایع تبدیلی و تکمیلی، قطب های تولیدی از عمده تسهیلاتی است که به علاقه مندان این عرصه از محل اعتبارات بسیج سازندگی در طول سال ۹۶ پرداخت خواهد شد.

علی اکبری از ساخت شش باب مسکن محروم با شناسایی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و همکاری بسیج سازندگی د رروستاهای؛ مزرعه، زیناب، دیزج خلیل، شند آباد، کافی الملک و تیل در طول سال ۹۶ خبر داد.

وی احصای محرومیت های شبستر را از طریق پایگاه های بسیج و دهیاری های شهرستان و اعلام آن به مراجع بالا برای تامین اعتبارات و تسهیلات لازم برای خدمتگذاری گسترده تر در مناطق کم برخوردار این شهرستان از اولویت های کاری بسیج سازندگی سپاه شبستر عنوان کرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شبستر از همکاری موثر و سازنده امام جمعه و فرماندار و ادارات کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد مسکن، برق و گاز و آب و فاضلاب روستایی و شهری، جهاد کشاورزی، اداره فنی حرف ای، اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی و دامپزشکی شبستر تشکر کرد.

نخستین نشست قرارگاه جهادی و اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولان ادارات ذیربط و امام جمعه و فرماندار شبستر در سپاه این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.