کد خبر : 133848
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 ژوئن 2017 - 0:26

ضرورت تسریع در چهاربانده کردن جاده تسوج-شبستر

ضرورت تسریع در چهاربانده کردن جاده تسوج-شبستر

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تداوم تعطیلی کارخانه نساجی خامنه انتقاد کرد و گفت:مهار تلفات جانی با تسریع در چهاربانده کردن جاده تسوج-شبستر ممکن می شود

به گزارش شبسترنیوز، معصومه آقاپور علیشاهی گفت:حدود ۱۸ سال از تعطیلی کارخانه نساجی خامنه می گذرد ؛این در حالی است که اگر این کارخانه فعالیت داشته باشد، برای ۵۰۰نفر شغل ایجاد می شود.

نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد:باید مسائل حقوقی و قضایی کارخانه نساجی خامنه رفع شود تا زمینه برای رونق این کارخانه فراهم شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد:تسریع در چهاربانده کردن جاده تسوج-شبستر یکی از مطالبات مردم حوزه انتخابیه ام است و متاسفانه در ۹ ماه گذشته ۲۴ نفر در جاده مذکور کشته شده است.

آقاپور علیشاهی ادامه داد:به دلیل بدهی به پیمانکار که در پروژه چهاربانده کردن جاده تسوج-شبستر فعالیت کرده، این پروژه همچنان نیمه کاره است.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:باوجود اینکه ۱۰کیلومتر از پروژه ۳۴کیلومتری چهاربانده کردن جاده تسوج-شبستر ،زیرسازی شده اما وضعیت این پروژه همچنان بلاتکلیف است؛بنابراین باید در این رابطه اقدامات اساسی صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.