کد خبر : 132325
تاریخ انتشار : جمعه 21 آوریل 2017 - 16:31

اجرای عدالت اجتماعی موجب حل تمام مشکلات می شود/سپاه پاسدران در دنیابالاترین توان را دارد/

اجرای عدالت اجتماعی موجب حل تمام مشکلات می شود/سپاه پاسدران در دنیابالاترین توان را دارد/

امام جمعه شبستر گفت: باید با وظیفه شناسی و دقت کامل ،سرنوشت کشور و اسلام را به افرادی که لیاقت مسئولیت در جامعه را داشته و به اصل امامت و ولایت معتقد باشند،بسپاریم.

به گزارش شبسترنیوز،حجت الاسلام محمدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شبستر با اشاره به سیمای انسان در قرآن گفت:انسان بدون اعتقاد مفهومی برای زندگی نداشته و انسان اعتقادی زنده است و باید خود را در دنیا و آخرت با اعتقاد تنظیم کند.

وی با تبریک فرا رسیدن بعثت پیامبراکرم(ص) و تاکید بر رعایت عدالت اجتماعی اظهار کرد:اگر در عدالت اجتماعی  اجرا شود مشکلات بسیاری حل می شود چراکه تمام مشکلات به عدم رعایت عدالت برمی گردد.

امام جمعه شبستر با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی افزود:بر همه وظیفه است در انتخابات پیش رو شرکت کنند و باید با توجه بیشتر به شعار ها و وعده های کاندیداها،انسانی که انقلابی،مومن ،موقعیت شناس و درد شناس باشد و از حقوق های نجومی بدور باشد را انتخاب کنیم.

محمدزاده با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت امام موسی بن جعفر(ع) ابراز کرد:موسی بن جعفر(ع) به علت اینکه باطل را قبول نداشت به شهادت رسید و اکنون ما باید ایشان را الگوی خود قرار داده و توجه کنیم که  اگر آن زمان مردم مسلمان، موسی بن جعفر(ع)  را می شناختند هیچ موقع حاکمیت به هارون الرشید نمی رسید.

وی ادامه داد:اگر غفلت کنیم عین مسلمانان گذشته به مصیبت ها دچار می شویم و باید با وظیفه شناسی و دقت کامل ،سرنوشت کشور و اسلام را به افرادی که لیاقت مسئولیت در جامعه را داشته و به اصل امامت و ولایت معتقد باشند،بسپاریم.

امام جمعه شبستر با اشاره به اعلامی نتایج بررسی صلاحیت های کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان عنوان کرد:لازم است از دقت و توجه شورای نگهبان قدردانی کنیم که به صورت عالی تصمیم گیری شد.

محمدزاده با اعلام حمایت از شورای نگهبان اعلام کرد:این شورا نگهبان واقعیات، دین، انقلاب ،خط امام ،خون شهدا و رهنمودهای رهبری است و اجازه نداد افرادی که در فکر فتنه گری هستند ،وارد میدان شوند .

وی با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) عنوان کرد:سپاه پاسداران با نیرویی با ایمان،شجاع،مقاوم و ولایتمدار تشکیل یافته و اکنون سپاه پاسداران ،قدرتی است که مرزهای خاکی ، هوایی و آبی نمی تواند آن را محدود کند.

امام جمعه شبستر اضافه کرد:اکنون وجود سپاه وبسیچ به عنوان یک اندیشه ، فرهنگ و نیروی خدایی در کل دنیا و در بین مستصعفین دنیا جایگاه عظیمی داشته و سپاه در دنیا بالاترین توان را دارد.

خطیب جمعه شبستربا گرامیداشت هفته سلامت و زمین پاک خاطرنشان کرد:بحث بهداشت و درمان مهم بوده و اگر بهداشت را رعایت کنیم نیاز به درمان و معالجه کاهش می یابد و دراین عرصه مسئولین ذیربط نیز باید نیازهای درمانی و پزشکی مردم را تامین کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.