کد خبر : 132086
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آوریل 2017 - 10:41

دغدغه اصلی مجلس مسائل معیشتی فرهنگیان است

دغدغه اصلی مجلس مسائل معیشتی فرهنگیان است

نماینده شبستر با اشاره به بحث اعمال بدی آب و هوا در شبستر در حکم کارگزینی فرهنگیان گفت: در این مورد مکاتباتی انجام گرفته و تلاش تمام همکارانمان در مجلس شورای اسلامی این است که مشکلات معیشتی فرهنگیان را برطرف کنیم.

به گزارش شبسترنیوز، معصومه آقاپورعلیشاهی در دیدار  با مدیر و کارکنان آموزش و پرورش شبستر ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و کارکنان آموزش و پرورش و تبریک سال نو با اشاره به نقش با ارزش و مهم آموزش و پرورش در پیشرفت کشور  گفت: زیرساخت تعالی و سرمایه انسانی هر کشور، آموزش و پرورش است.

آقاپور با بیان اینکه دغدغه اصلی مجلس شورای اسلامی مسائل معیشتی قشر فرهنگی است، اظهارکرد: مجلس شورای اسلامی حدود ۴ هزار میلیارد تومان در بهمن ماه سال گذشته در شبکه آموزش و پرورش برای پرداخت مطالبات فرهنگیان در نظر گرفت که طی مراحلی پرداخت خواهد شد.

 وی در ادامه به بحث اعمال بدی آب و هوا در شبستر در حکم کارگزینی فرهنگیان اشاره کرد و افزود: در این مورد مکاتباتی انجام گرفته است و تلاش تمام همکارانمان در مجلس شورای اسلامی این است که مشکلات معیشتی فرهنگیان را برطرف کنیم.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد افزایش حقوق نیروهای خدماتی خاطرنشان کرد: کلیات و بودجه‌ای که برای این امر در نظر گرفته شده در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است و امیدواریم که به مرحله اجرا در آید.

اکرمی مدیر آموزش و پرورش شبستر هم در ابتدای این جلسه با تقدیر و تشکر از نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی از مساعدت‌های مالی آقاپور به ۱۵ مدرسه منطقه شبستر که بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال می باشد این کار را یک امر خداپسندانه عنوان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.