کد خبر : 131338
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مارس 2017 - 0:55

تعهد ۵۰ میلیارد ریالی خیرین برای ساخت مدارس شبستر

تعهد ۵۰ میلیارد ریالی خیرین برای ساخت مدارس شبستر

مدیر آموزش و پرورش شبستر از تعهد خیرین نیک اندیش برای ساخت ۸ باب مدرسه با ۵۶ واحد کلاس درسی، یک مورد ساخت سالن چند منظوره و احداث مجتمع آموزشی فرهنگی دیزج خلیل به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش شبسترنیوز، ابوالفضل سرتیپی با اشاره به  برگزاری دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار منطقه شبستر در حسنیه دریانی های مقیم تهران گفت: خیرین مدرسه ساز بازوان توانمند و سرمایه‌های ارزشمند آموزش و پرورش هستند و خیرین مدرسه ساز در راستای انسان‌ سازی گام برمی‌دارند.

مدیر آموزش و پرورش شبستر افزود:در منطقه شبستر تعداد ۲۷ مدرسه توسط خیرین بزرگوار و نیک اندیش ساخته شده است که حدود ۲۵ درصد دانش آموزان منطقه شبستر در این مدارس مشغول به تحصیل بوده و ۲۷ درصد معلمان این منطقه در مدارس خیرساز تدریس می کنند.

وی افزود:بحث تعمیر و نگهداری در جوامع پیشرفته یکی از بحث های بسیار اساسی است، بنابراین برای نگهداری ابنیه های فنی و آموزشی اعتباری افزون بر هزینه ساخت در نظر می گیرند و عمر بهره برداری از این ابنیه ها را چند برابر افزایش می دهند.

سرتیپی ادامه داد: آموزش و پرورش محور توسعه پایدار است و مشارکت خیرین ارجمند در احداث ، تعمیر و بهسازی فضاهای آموزشی از شاخصهای مهم توسعه پایدار است.

مدیر آموزش و پرورش شبستر از کسب رتبه های برتر استانی و کشوری فرهنگیان و دانش آموزان منطقه گفت: موفقیتهای حاصله منطقه در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی مرهون همدلی و همراهی شما خیرین بزرگوار است.

وی در پایان با اشاره به نتایج برگزاری دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار منطقه شبستر خاطرنشان کرد:در این جشنواره خیرین نیک اندیش ساخت ۸ باب مدرسه با ۵۶ واحد کلاس درسی، یک مورد ساخت سالن چند منظوره و احداث مجتمع آموزشی فرهنگی دیزج خلیل را به ارزش ۵۰ میلیارد ریال را تعهد کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.