کد خبر : 128419
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 ژانویه 2017 - 15:01

کشف ۱٫۶ میلیارد ریالی کالای قاچاق در میانه

کشف ۱٫۶ میلیارد ریالی کالای قاچاق در میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از کشف مقادیری کالای قاچاق خارجی به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش شبستر خبر، فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، هاشم شعفی اظهار داشت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید فرجی، حین بازرسی خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون خاور بنز مشکوک شده و آن را جهت بررسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ، ۲ هزار و ۷۶۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۱۶۹ دستگاه لوازم خانگی، ۵۹ طاقه پارچه خارجی، چهار هزار و ۴۲۸ عدد انواع کیک خارجی، ۵۷۵ عدد شارژر موبایل، ۱۷۶ثوب انواع پوشاک و البسه بچه گانه و … که فاقد هرگونه مجوز گمرکی بود،کشف شد.

این مقام انتظامی، ارزش تقریبی کالای مکشوفه را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه تاکید کرد: نیروی انتظامی شهرستان میانه به صورت شبانه روزی آماده دریافت هر گونه خبر در زمینه قاچاق از طریق تلفن ۱۱۰، است.

۵ میلیارد کالای قاچاق در یک انبار

فرمانده انتظامی شهرستان جلفا از کشف انبار کالای قاچاق پنج میلیارد ریالی خبر داد.

یدالله جهان آرا  گفت: ماموران انتظامی در راستای برخورد با قاچاقچیان کالا، با اشرافیت اطلاعاتی و انجام اقدامات گسترده تخصصی، موفق شدند یک باب انبار کالای قاچاق را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی محل دپوی کالای قاچاق در پارکینگ یکی از مراکز تجاری با انجام کارهای اطلاعاتی و عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر عزیمت و موفق به کشف تقریبا ۶۰ تن انواع کالای قاچاق شیشه و بلور در مارک‌های مختلف شدند.

این مقام انتظامی ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را ۵ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این خصوص دو متهم دستگیر و پرونده مقدماتی تشکیل و تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی جلفا با تاکید بر ادامه مبارزه قاطعانه با قاچاقچیان کالا به عموم شهروندان توصیه کرد، هنگام خرید وسایل مورد نیاز خود به اصالت و مجوز قانونی کالا دقت کنید و در صورت اطلاع از فعالیت‌های مجرمانه در این زمینه مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.