کد خبر : 124847
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دسامبر 2016 - 2:10

بسترهای لازم برای سرمایه گذاری و اشتغالزایی در شهرستان شبستر فراهم شده است

بسترهای لازم برای سرمایه گذاری و اشتغالزایی در شهرستان شبستر فراهم شده است

فرماندار شبستر در جلسه شورای هماهنگی جمعیتهای خیریه شهرها و روستاهای شهرستان شبستر گفت: مجموعه مدیریتی شهرستان و استان بسترهای لازم برای سرمایه گذاری و اشتغالزایی را فراهم نموده است.

به گزارش شبسترنیوز،منصور طالب پور در جلسه شورای هماهنگی جمعیتهای خیریه شهرها و روستاهای شهرستان شبستر با بیان اینکه مجموعه مدیریتی شهرستان و استان بسترهای لازم برای سرمایه گذاری و اشتغالزایی را فراهم نموده  است گفت: شهرک صنعتی بعثت بعنوان بزرگترین شهرک صنعتی کشور در شهرستان احداث و قطعات آن آماده واگذاری با شرایط مناسب برای احداث واحدهای تولیدی و صنعتی می باشد و علاوه بر آن آمادگی داریم در صورت درخواست سرمایه گذاران شهرکهای صنفی و تولیدی خصوصی در حاشیه روستاها برای هدایت واحدهای کوچک و متوسط ایجاد و حمایت نماییم.

وی با اشاره به اینکه اولویت اول دولت تدبیر و امید و به تبع آن استاندار ، که بیشترین وقت و انرژی خود را به رونق تولید و رفع موانع تولید اختصاص داده اند،  عمل به منویات مقام معظم رهبری در قالب اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد : مقام معظم رهبری کسب و کار و تولید را یکی از مهمترین معروفها دانسته است و اسلام بعنوان یک دین مترقی جایگاه ویژه ای را به کسب روزی حلال از این طریق قائل می باشد.

طالب پور با اشاره به اینکه حضرت علی (ع) پیشوای ما شیعیان در طول ۲۵ سال دوری از حکومت بصورت فعالانه به کار کشاورزی و تولید می پرداخت و هیچگاه در گوشه عزلت نبوده اند افزود: در روایتهای مختلف می خوانیم که زکات مالی که حضرت پرداخت می کردند تمام بنی هاشم را کافی بود و از این منبع بود که در کارهای عام المنفعه و کمک به فقرا ید طولایی داشتند و خوشبختانه مردم شهرستان شبستر با درک عمیق از اهمیت این موضوع یکی از شهرستانهای پیشرو بوده به طوری که این شهرستان رتبه دوم استان را از نظر تعداد واحد های فعال تولیدی و کمترین میزان بیکاری را به خود اختصاص داده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان شبستر همچنین به انتخابات شوراهای اسلامی در سال آتی اشاره و شورای اسلامی را حلقه اتصال بین جمعیتهای مقیم مرکز و شهر و روستا بیان نمود و ابراز داشت: یکی از ویژگی افراد داوطلب برای انتخابات شوراها باید این باشد که توان بسیج منابع سرشار افراد خیٌر و علاقه مند در اقصی نقاط کشور بمنظور عمران و آبادی منطقه  را داشته باشد.

فرماندار شبستر در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در بهمن ماه سال جاری  خواستار مساعدت و یاری خیرین در نوسازی فضاهای اموزشی و تامین تجهیزات برای مدارس موجود شد.

همچنین در این مراسم بسته فرصتهای سرمایه گذاری در شهرستان و سیمای مدارس و نیازهای ساختمان و تجهیزات آموزشی بین شرکت کنندگان توزیع گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.