کد خبر : 122758
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 نوامبر 2016 - 14:10

پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در دنیا چشمگیر است/ انقلاب اسلامی فلسطین را آزاد خواهد کرد

پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در دنیا چشمگیر است/ انقلاب اسلامی فلسطین را آزاد خواهد کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در دنیا چشمگیر است.

به گزارش شبستر خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش گفت‌وگوی نخبگان بسیجی با دانش آموزان که در دبیرستان البرز برگزار شد، اظهار داشت: ما ملتی بودیم که پیش از انقلاب اکثریت مردم سواد خواندن و نوشتن را نداشتند ولی به برکت انقلاب اسلامی، امروزه ۱۳ برابر سرعت متوسط علمی دنیا پیشرفت داشته‌ایم و در رتبه ۱۷ علمی در میان کشورهای جهان قرار گرفته‌‌ایم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ما ملتی هستیم که امروزه با پیشرفت‌هایی که داشتیم ماهواره فضایی به مدار پرتاب می‌کنیم.

وی افزود: آمریکا ۳۷ سال پیش از لحاظ اقتصادی حرف اول را می‌زد اما امروز ۲۰ هزار میلیارد دلار بدهی خارجی دارد و هر روز ۲٫۵ میلیارد دلار به این بدهی افزوده می‌شود. امروز ۷ میلیون نفر در آمریکا زیر خط فقر قرار دارند و مجموع این بدهی‌ها نشان از ورشکست شدن این کشور دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با عنوان اینکه جمهوری اسلامی ایران تا ۱۰ سال دیگر فلسطین را آزاد می‌کند عنوان داشت: بنده در مصاحبه با یک خبرنگار فلسطینی گفتم تا سال ۲۰۲۵ رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت. آن خبرنگار از من استدلال خواست و پاسخم این بود که ۳۵ سال پیش کشور به دست آمریکایی‌ها بود و انقلاب اسلامی آن را از چنگال آمریکایی‌ها درآورد و حتی کشور را از دست صدام نجات داد و شاهد این هستیم که جمهوری اسلامی ایران بیروت را نیز از دست آمریکایی‌ها نجات داد و با این تفاسیر می‌توان انتظار داشت انقلاب اسلامی فلسطین را هم آزاد کند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس تمام ابرقدرت‌ها و کشورهای جهان به جز چند کشور معدود از رژیم بعث عراق حمایت می‌کردند افزود: ملت ایران مقاومت و ایستادگی کرد و از این نبرد سربلند بیرون آمد و این وعده خداست که اگر مقابل طاغوت بایستیم خداوند ما را یاری می‌کند که محقق شد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی برای اشغال نوار غزه که منطقه‌ای با مساحت بسیار کم است سه بار به آنجا حمله کرده اما موفق نشده است رژیم صهیونیستی با همان وعده خداوند شکست خورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ندای سازش از سوی برخی شخصیت‌ها اظهار داشت: برخی می‌گویند تا کی می‌خواهیم مبارزه را ادامه دهیم؛ جنگ با قدرت‌ها کافیست و ما خسته شده‌ایم اما ما به معرفه‌های انقلاب اسلامی نگاه می‌کنیم و می‌بینیم که هر روز در حال پیشرفت هستیم و این در حالیست که آمریکا از ۳۷ سال پیش تاکنون روند نزولی را داشته است.

سردار نقدی ادامه داد: هر انسانی نیاز دارد که از تجربه‌های گذشتگان خود و انسان‌هایی که مسئولیت دارند استفاده کنند و همچنین مسئولین باید بدانند نسل نو چه نیازهایی دارند و از چه ظرفیت‌هایی برخوردار هستند مسیر درست را خداوند در قرآن کریم به ما یاد داده و کسی که بخواهد پیوند محکمی با خداوند برقرار و مسیر درست را طی کند باید به طاغوت کفر ورزیده و به خدا ایمان داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید به طاغوت کفر ورزید و شما دانش‌آموزان که آینده ساز کشور هستید باید از همین حالا تصمیم بگیرید. شهدایی که در سنین بالا به شهادت رسیده‌اند دوران نوجوانی خودسازی کرده و تصمیم گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.