کد خبر : 11952
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 آگوست 2014 - 22:30

جشن خجسته میلاد با سعادت حضرت معصومه (س)

جشن خجسته میلاد با سعادت حضرت معصومه (س)

شبسترنیوز : در خجسته میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) آیین جشنی صبحگاه پنجشنبه با حضور خانواده ها در صوفیان به همت حوزه فاطمه زهرا صوفیان برگزار شد.

IMG_0329 (Copy)به گزارش شبستر نیوز ،در خجسته میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) آیین جشنی  صبحگاه پنجشنبه با حضور خانواده ها در صوفیان به همت حوزه فاطمه زهرا صوفیان  برگزار شد.

حجت الاسلام ولمسلمین توفیق راد مسئول نمایندگی و لی فقیه در سپاه شبستر که سخنران این مجلس بودند اشاره به روایتی کرده و گفتند :اگر بر روی زمین امام و حجت پروردگار نبود زمین اهلش را می بلعید و هستی دنیا نابود می شد ، وی افزود دنیا و هر آنچه در آن هست  وابسته به وجود امام می باشد پروردگار اول خلقتش را با حجتش شروع کرده و تا قیامت این حجتش را حفظ خواهد کرد و وجود زمین را هم با حجتش به پایان خواهد رسانید.

وی در ادمه به نقش دختران جوان در جامعه و تبعیت آنان از اهل بیت عصمت و طهارت اشاره کرده و گفتند:اگر ارتباط جوانان و بخصوص دختران با اهل بیت قطع شود جامعه رو به زوال خواهد رفت  و هر نفری که از امامان معصوم ارتباط قطع کند همانند عضوی خواهد بود که از قلب ارتباط قطع کرده .وی افزود طبعیت از اهل بیت اولین پله عبادت می باشد و با الگو قرار دادن حضرت معصومه (س) می توان زندگی خود را به راه درست وحقیقی انداخت.

حاج آقا توفیق راد در ادامه به تربیت فرزندان اشاره کرده و گفتند: تربیت فرزندان 20 سال قبل از تولد فرزند شروع می شود یعنی لحظه تولد خود مادر وی به  توضیح و تبین عوامل و مراحل تربیت فرزند اشاره کردند و افزودند :مراحل تربیت سه مرحله است

1.زمانی که مادر به جنین باردار است

2.زمانی که فرزند می خواهد متولد شود(تربیت فکری کودک)

3.بعد از تولد فرزند

وی در ادامه این بحث افزودند حال تربیت دو فرزند گوناگون یکی با عمل به این مراحل انجام شود و دیگری با روش دیگر ببینیم تاثیرات این دو در جامعه چگونه خواهد بود ، یکی بزهکار شده و جامعه را مسموم خواهد کرد و لی دیگری کسی خواهد بود که می توان آن را مسلمان شیعه خواند که حضرت معصومه (س)نیز از آن راضی بوده است.

 

در آخر به مناسبت خجسته سالروز میلاد حضرت معصومه (س) آیین جشنی همراه با مولودی خوانی ، مسابقه ویژه دختران و دکلمه برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.