کد خبر : 114329
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 سپتامبر 2016 - 1:00

لزوم ساماندهی ، تایید صلاحیت راننده و سلامت خودرو در سرویس‌های مدارس

لزوم ساماندهی ، تایید صلاحیت راننده و سلامت خودرو در سرویس‌های مدارس

فرماندار شبستر با تأکید بر لزوم سرویس‌دهی مطلوب ایاب و ذهاب دانش‌آموزان در شهرستان همزمان با شروع سال تحصیلی جدید تصریح کرد: بر این اساس طرح ساماندهی سرویس‌های مدارس در شهرستان شبستر اجرایی شود.

img_1777به گزارش شبسترنیوز،فرماندار شبستر  در  دومین نشست شورای ترافیک شهرستان شبستر با تأکید بر لزوم سرویس‌دهی مطلوب ایاب و ذهاب دانش‌آموزان در شهرستان همزمان با شروع سال تحصیلی جدید گفت: بر این اساس طرح ساماندهی سرویس‌های مدارس در شهرستان شبستر اجرایی شود.

وی اظهارکرد: سرویس ‌دهی ایاب و ذهاب دانش‌آموزان در شهرستان شبستر باید به صورت مطلوب انجام شود  و در این خصوص باید آموزش و پرورش با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداریها نسبت به ساماندهی سرویس‌های مدارس اقدام نمایند .

فرماندار  شبستر با اشاره به اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس افزود : شهرداری ها با همکاری راهنمایی و رانندگی اقدامات لازم جهت خط کش معابر ، رنگ آمیزی خطوط عابران پیاده و شناسایی و نصب تابلو ها و علائم راهنمایی لازم جهت بهبود عبور و مرور شهری  را انجام دهند.

در ادامه ضمن پیگیری مصوبات قبلی شورای ترافیک ، مسائل و مشکلات ترافیکی شهرداری های شبستر و تسوج بررسی دستورات لازم صادرگردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.