کد خبر : 111614
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 آگوست 2016 - 12:21

اخذ مجوز استخدام ۱۰ هزار نیروی آموزش و پرورش

اخذ مجوز استخدام ۱۰ هزار نیروی آموزش و پرورش

مدیر کل دفتر امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش از اخذ مجوز برای استخدام ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید حسن حسینی مدیر کل دفتر امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش، از اخذ مجوز آزمون استخدامی برای ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این مجوز طی ۲روز گذشته با پیگیری‌های آموزش و پرورش اخذ شده و سایر مراحل اداری را باید برای آن انجام دهیم.

وی ادامه داد: ‌با توجه به این مجوز افراد می‌توانند در پست‌های آموزشی پذیرفته شوند که شامل دوره‌های مختلف تحصیلی و هنرستان‌ها است.

حسینی اظهار کرد:‌ پس از اخذ مجوز باید سهمیه استان ها و شغل های مورد نیاز به تفکیک هر منطقه مشخص شود که این فرآیند در مراحل ابتدایی قابل  اجرا است.

مدیر کل دفتر امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد:‌ هنوز تاریخ دقیقی برای آزمون استخدامی مشخص نشده چرا که پس از اخذ آگهی استخدام حداقل یک ماه فاصله تا برگزاری آزمون استخدامی نیاز است و درج آگهی استخدام باید زمانی انجام شود که تمامی سهمیه‌ها برای پست‌های مختلف تعیین شده باشد.

حسینی گفت: این تعداد نیرو برای آموزش و پرورش نیاز بوده و با وجود هرگونه تغییری امیدواریم این فرآیند به قوت خود باقی باشد چرا که برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش این افراد نیاز است و آموزش و پرورش در حال پیگیری است تا شرایط آزمون استخدامی هرچه سریع تر فراهم شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.