کد خبر : 107953
تاریخ انتشار : شنبه 23 جولای 2016 - 11:45

مسلمانان مظلوم کشمیر، تکفیری و سلفی نیستند/ مقامات هند به خود بیایند و با اقدامات خود، باعث خوشحالی صهیونیسم جهانی و آمریکایی‌ها نشوند

مسلمانان مظلوم کشمیر، تکفیری و سلفی نیستند/ مقامات هند به خود بیایند و با اقدامات خود، باعث خوشحالی صهیونیسم جهانی و آمریکایی‌ها نشوند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسلمانان کشمیر، تکفیری و سلفی نیستند؛ بلکه تنها مظلومانی هستند که درپی مطالبه سیاسی ساده‌ای، با سرب داغ نیروهای نظامی هند مواجه شده و به خاک و خون کشیده می‌شوند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از صبح توس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه اجلاس سراسری «عفاف، عزت و عشق» که در محل تالار ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان مشهد در حال برگزاری است، کشتار مسلمانان در منطقه کشمیر هند را مایه تأسف و سرشکستگی برای مقامات هندی خواند و اظهار داشت:بیش از ۱۲ روز است که مردم مظلوم کشمیر با گلوله‌های نظامیان هندی سرکوب می‌شوند و ۵۰ شهید و ۳ هزار مجروح حاصل این جنایت بزرگ بوده است. اخباری که از کشمیر به دست می‌رسد، ناراحت‌کننده و مایه نگرانی است و امیدواریم تا مقامات کشور هند به خود بیایند.

وی افزود: جریان حاکمیتی در کشور هند که همواره در تمامی دیدارها و سخنرانی‌های خود، سعی می‌کردند تا فاصله ایمنی را از مستکبران عالم حفظ کنند، نباید با چنین اقدامات ضد انسانی و مغایر با حقوق بشر، زمینه‌ساز خوشحالی صهیونیسم جهانی و آمریکایی‌ها شوند و دست به اقداماتی بزنند که تنها در تعبیر آمریکایی حقوق بشر، مشابهاتی از آن یافت می‌شود. مسلمانان کشمیر، تکفیری و سلفی نیستند؛ بلکه تنها مظلومانی هستند که درپی مطالبه سیاسی ساده‌ای، با سرب داغ نیروهای نظامی هند مواجه شده و به خاک و خون کشیده می‌شوند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به سؤالی مبنی بر ضرورت نمایش یک واکنش درخور از سوی دستگاه دیپلماسی کشور گفت: طبعاً نقش وزارت امور خارجه در اتخاذ موضعی انقلابی در قبال این جنایت ضد بشری در کشمیر بسیار مهم است. واکنش سریع و درخور شأن دستگاه دیپلماسی می‌تواند موضع حمایتی جمهوری اسلامی و ملت ایران را از مظلومان عالم نشان دهد و برادری ملت عزیز ایران، تسلی قلب‌های داغدار مردم مظلوم کشمیر هند باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.