کد خبر : 74007
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 نوامبر 2015 - 11:53

پایبندی‌ بسیجیان به لبیک خود با حسین(ع) زمان

پایبندی‌ بسیجیان به لبیک خود با حسین(ع) زمان

فرمانده سپاه عاشورا گفت: رهبرم؛ از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن، بسیجیان امروز لبیک خود را به حسین زمان گفتند و آماده دستور مقام معظم رهبری برای هر اقدامی هستند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس ، سردار غلام عسگر کریمیان پیش از ظهر امروز در همایش «شکوه مقاومت و ایستادگی» بسیجیان در میدان ساعت تبریز با بیان اینکه تا آخرین قطره خون‌مان سرباز ولایت هستیم، اظهار داشت: بسیجیان در نقشه راهی که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده‌اند حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیج برخاسته از متن مردم و نماینده مجموعه ملت است، افزود: رعایت تقوای الهی، داشتن بصیرت و آمادگی‌های لازم برای مقابله با جنگ نرم و امنیتی برای بسیجیان لازم و ضروری است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه امروز ما بسیجیان آذربایجان قهرمان ضمن تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت، فرمانده عزیز و ولی زمان‌مان اعلام می‌کنیم رهبرا از تو به یک اشاره از ما بسیجیان سر دویدن تصریح کرد: ما بسیجیان به لبیک خود با حسین زمان‌مان پای بند هستیم.

وی با بیان اینکه دلدادگی بسیجیان برگرفته از فرهنگ عاشوراست، گفت: بسیجی یعنی شور و شعور، خدمتگزاری، رهرو شهدا، مدافع آرمان امام و انقلاب و محافظ ارزش اسلامی، بصیرت و حضور در صحنه است.

کریمیان با بیان اینکه استکبار درصدد نفوذ است، گفت: با تاسی از حسین(ع) زمان‌مان و فرهنگ عاشورایی و با تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا  همیشه هیئات من الذله سر می‌دهیم.

در این همایش که با حضور گردان‌های رزمی بسیج منتخب همراه بود؛ حضور گسترده اعضای گردان‌های الزهرا و کوثر خواهران جالب توجه بود.

حضور تعدادی از روحانیون و طلاب در لباس رزم، انجام حرکات نمایشی توسط گروه ورزش‌های رزمی بسیج و نیز حضور بسیجیان نسل اول انقلاب و خانواده‌های شهدا و جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس در کنار بسیجیان نسل چهارم از دیگر صحنه‌های جالب تجمع امروز میدان ساعت تبریز بود.

در پایان این تجمع با حضور فرماندهان سپاه عاشورا و استاندار آذربایجان‌شرقی از پدران شهید ذاکری، اسدالله وشعالی، سرآمد سرند، سهلان، و مادران شهید اکبرزاده و شریف‌زاده و از خانواده عبدالهی، بیضایی، جوانی و نومی گلزار از شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

در این تجمع اقشار مختلف بسیج اعم از طلاب، کارمندان، خواهران، محلات، مساجد، دانش‌آموزی و دانشجویی حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.