کد خبر : 29312
تاریخ انتشار : شنبه 7 مارس 2015 - 1:30

الاهلی را بردیم و غیرت‌مان را به رخ رقبا کشیدیم/ برای صحبت‌کردن در خصوص بازی با پرسپولیس وقت زیاد است

الاهلی را بردیم و غیرت‌مان را به رخ رقبا کشیدیم/ برای صحبت‌کردن در خصوص بازی با پرسپولیس وقت زیاد است

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پیروزی مقابل الاهلی را مرهون حمایت هواداران این تیم دانست و گفت: در این رقابت‌ها باید از نام، اعتبار و غیرت فوتبال کشورمان در مقابل تیم‌های عربی دفاع کنیم که شکر خدا در این بازی سربلند شدیم و توانست به سه امتیازی حیاتی دست پیدا کنیم.

1ec23670_4a4f_498e_a35d_54f2a6c733bdبه گزارش شبسترنیوز به نقل از آناج، “آندرانیک تیموریان” در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج در خصوص پیروزی مقابل الاهلی اظهار کرد: در وهله‌ی اول از تمامی مردم تبریز و هواداران تراکتورسازی که با حضور و حمایت از این تیم، نگذاشتند تنها بمانیم تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها باید از نام، اعتبار و غیرت فوتبال کشورمان در مقابل تیم‌های عربی دفاع کنیم که شکر خدا در این بازی سربلند شدیم و توانست به سه امتیازی حیاتی دست پیدا کنیم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی عنوان کرد: با بدشانسی مقابل نسف در خانه‌ی این تیم مغلوب شدیم و به همین جهت در ورزشگاه خانگی محکوم به برد بودیم که توانستیم الاهلی را از پیش‌رو برداشته و به ادامه رقابت‌ها امیدوارتر باشیم.

تیموریان که در این دیدار بالای چشمش شکافته شده بود، گفت: در اثر برخورد با یکی از بازیکنان حریف، مصدوم شده‌ام؛ خدا را شکر چیز خاصی نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تراکتورسازی خواهد توانست از مرحله‌ی مقدماتی صعود کند، تأکید کرد: هنوز چهار بازی نفسگیر دیگر مانده است و تمامی تیم‌ها شانس صعود دارند. امیدوارم بتوانیم با تراکتورسازی به مرحله‌ی حذفی لیگ قهرمانان صعود کنیم و برای این مهم تمام توان خود را به کار خواهم بست.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی از صحبت کردن در خصوص بازی بعدی تیمش با پرسپولیس در لیگ برتر امتناع کرد و افزود: به موقع در خصوص آن بازی مصاحبه می‌کنم، فعلا بحث لیگ آسیاست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.