کد خبر : 17849
تاریخ انتشار : جمعه 31 اکتبر 2014 - 14:53

بنزما موفق تر از کریس رونالدو در چمپیونزلیگ

بنزما موفق تر از کریس رونالدو در چمپیونزلیگ

کریم بنزما دیروز هم موفق به گلزنی برای رئال مادرید شد. او تک گل تیمش مقابل لیورپول در چهارمین بازی دو تیم در گروه B لیگ قهرمانان را به ثمر رساند.

به گزارش شبسترنیوز بنزما همچنان در چمپیونزلیگ می درخشد. این رقابت ها برای او همواره خوش یمن بوده است. کریم با گلی که به لیورپول زد، تعداد گل های خود در لیگ قهرمانان را به ۴۱ رساند. او این تعداد گل را در ۶۸ بازی به ثمر رسانده است. میانگین ۰٫۶ گل در هر بازی.

از این لحاظ او پس از فان نیستلروی و لیونل مسی در رده سوم قرار می گیرد. فان نیستلروی پس از ۴۵ بازی به آمار ۴۱ گل زده رسیده بود و مسی پس از انجام ۶۱ بازی. کریم ۱۹بار با پیراهن لیون در این رقابت ها حاضر بود و ۱۲ گل به ثمر رساند. او همراه رئال مادرید در این رقابت ها در ۴۹ بازی ۲۹ گل به ثمر رسانده است.

جالب است بدانید که کریس رونالدو پس از ۸۲ بازی در لیگ قهرمانان به آمار ۴۱ گل زده رسیده بود. رونالدو همراه منچستریونایتد ۵۲ بازی در چمپیونزلیگ انجام داد و ۱۵ گل نیز به ثمر رساند.(میانگین ۰٫۲۸ گل در هر بازی). رونالدو پس از پیوستن به رئال مادرید به اوج رسید او در ۵۵ بازی برای رئال در لیگ قهرمانان ۵۵ گل زده است. میانگین یک گل در هر بازی.کریستیانو تنها دو گل با شکستن رکورد رائول گونزالس در لیگ قهرمانان فاصله دارد.

“ورزش سه”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.