کد خبر : 165135
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اکتبر 2022 - 21:16

معاون سیاسی فرمانداری شبستر خبرداد؛

شبستر میزبان مسابقات دوچرخه سواری کارگران کشور

شبستر میزبان مسابقات دوچرخه سواری کارگران کشور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شبستر از میزبانی شهرستان شبستر برای مسابقات دوچرخه سواری کارگران کشور در این شهر خبر داد.

به گزارش شبستر خبر، حسن سلیمی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: این مسابقات، انتخابی تیم ملی کارگران کشور است و ۳۰ مهرماه با حضور ۷۰ دوچرخه سوار از سراسر کشور برگزار می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شبستر در نشست هماهنگی برگزاری این مسابقات خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد تحرکات بیشتر در بخش ورزش دوچرخه سواری استان و کشور می‌باشد.

رئیس هیأت ورزشی کارگری آذربایجان شرقی نیز اظهار کرد: ورزش‌های کارگری برای کنترل ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقه که باید صاحب دفترچه تأمین اجتماعی و کارگری باشند، در شبستر حضور می‌یابند.

ابوالفضل امیدی رئیس هیأت ورزشی کارگری آذربایجان شرقی در مورد رده سنی دوچرخه سواران عنوان کرد: این مسابقات در سه رده سنی بزرگسالان برگزار خواهد شد که در پایان به نفرات مدال و احکام قهرمانی داده شده و سه کاپ قهرمانی نیز به تیم‌های برتر این مسابقات اهدا خواهد شد.

وی همچنین تعداد دوچرخه سواران آذربایجان شرقی در این مسابقات را ۱۴ نفر اعلام کرده و گفت: ورزشکاران استان آذربایجان شرقی از شانس بالایی برای پیروزی در این مسابقات برخوردار هستند.

امیدی، میزبان این مسابقات را هیأت ورزش کارگری آذربایجان شرقی عنوان کرد و افزود: مسابقه دوچرخه سواری کارگران کشور در شهرستان شبستر و از مسیر جاده اختصاصی دریان و در مسابقات انفرادی در بندر شرفخانه برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.