کد خبر : 156755
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 فوریه 2019 - 17:46

نیاز مردم اسلامشهر با اجرای خط حومه ای تهران اسلامشهر رفع خواهدشد

نیاز مردم اسلامشهر با اجرای خط حومه ای تهران اسلامشهر رفع خواهدشد

مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: نیاز مردم اسلامشهر با اجرای خط حومه ای تهران اسلامشهر رفع خواهدشد.

سعید محمدزاده بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات و حوادث راه اهن که با حضور سید فرید موسوی نماینده مردم در مجلس و مسعود مرسلپور فرماندار و سایر مسئولین اسلامشهر برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: زمانی که تعامل و همکاری میان همه مسئولین وجود داشته باشد مسائل به خوبی حل خواهد شد.

محمدزاده با اشاره به اینکه مسائل امروز اسلامشهر در زمینه راه آهن، زمانی در تهران گرمسار نیز وجود داشته است گفت: بنا بر این بود که خط سوم و چهارم تهران گرمسار توسط دولت وقت در سال ۹۰ به مترو واگذار شود اما این موضوع توسط مجلس به دلیل عدم امکان واگذاری حریم راه اهن به مترو رد شد و سال ۹۴ دستگاه اجرایی راه اهن اعلام شد و لازم به ذکر است که در اجرای این پروژه با حجم انبوهی از نارضایتی مردم ورامین پیشوا قرچک و گرمسار مواجه بودیم.

وی افزود: پس از اعلام و اجرای طرح تفصیلی، ظرف کمتر از ۹ ماه پل امام رضا و ۱۵ خرداد در ورامین احداث و خط سوم و چهارم راه اندازی شد و برکت آن به راه اهن رسید.

مدیرعامل شرکت راه آهن با بیان اینکه در تهران مردمی که به سمت پرند در رفت و آمد هستند دارای ترافیک عبوری می باشند گفت: اگر این ترددها بر روی ریل قرار بگیرند زحمت مردم اسلامشهر کمتر می شود و بدهی است پروژه حومه ای تهران اسلامشهر نسیم شهر سلطان اباد رباط کریم پرند پروژه ای است که منفعت آن فقط مختص مردم اسلامشهر نیست و به همه مردم منفعت آن خواهد رسید و باید بپذیریم به دلیل تحریم ها اقتصاد با چالش مواجه است.

محمدزاده بیان داشت: یکی از موارد مهم برای اسلامشهر طرح توسعه ایستگاه و خدمات شهری برای مردم است و نباید تصور بر ازار مردم باشد لذا اگر امکانات در اختیار باشد بسیاری از این موارد قابل حل و اجرا خواهد بود.

معاون وزیر راه با اشاره به اینکه در تهران پروژه های ریلی بسیار بزرگی ایجاد شده و در حال اجرا می باشد افزود: اگر خط حومه ای تهران اسلامشهر اجرا شود، بدون شک به مترو اسلامشهر تهران نیازی نخواهد بود و این نیاز تا ۲۰ سال آینده نیز احساس نمی شود لذا باید از این ظرفیت بهره کافی را ببریم.

وی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر اسلامشهر دارای ۱۴ قطار حومه ای است یعنی هم اکنون ۲۸ قطار رفت و برگشتی در این شهر وجود دارد که بسیاری از مشکلات را حل کرده است لذا باید اعلام کنیم که نهایت همت بر این است مشکل خاصی ایجاد نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.