کد خبر : 1465
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دسامبر 2013 - 8:35

نشست بصیرت و روشنگری دردانشگاه آزاد صوفیان برگزار شد

نشست بصیرت و روشنگری دردانشگاه آزاد صوفیان برگزار شد

به گزارش شبسترنیوز، این مراسم با سخنرانی آقای زینالی و با حضور مسئولین حوزه بسیج دانشجویی شهرستان ومسئولین دانشگاه و استادان، کارکنان و جمع کثیری از دانشجویان در سالن شهید معرفت یزدانی واحد صوفیان برگزار شد. زینالی، سخنران ویژه نشست بصیرت با اشاره به فرازی از بیانات مقام معظم رهبری گفت :دانشجویان، فلسفه‏ محوری وجود

به گزارش شبسترنیوز، این مراسم با سخنرانی آقای زینالی و با حضور مسئولین حوزه بسیج دانشجویی شهرستان ومسئولین دانشگاه و استادان، کارکنان و جمع کثیری از دانشجویان در سالن شهید معرفت یزدانی واحد صوفیان برگزار شد.
زینالی، سخنران ویژه نشست بصیرت با اشاره به فرازی از بیانات مقام معظم رهبری گفت :دانشجویان، فلسفه‏ محوری وجود دانشگاه هستندویکی از قشرهای پیشرو هستند. با آنان، سلسله‏ تعلیم و تربیت نسل فرهیخته‏ جامعه تداوم می ‏یابد و آینده‏ علمی جوامع رقم می‏ خورد. وی ادامه داد: این نسل، دارای خصلتهای خاص هستندو بدون شناخت آن، نمی‏توان به این مجموعه راه برد و در تعلیم و تربیت و همراهی و همدلی با آنان توفیق یافت.
زینالی به تشریح اتفاقات و وقایع اخیر در خصوص سیاستهای کنونی کشور در حوزه انرژی هسته ای پرداخت و توافق های انجام شده را یک موفقیت برای کشور عزیزمان دانست.
همچنین حجت الاسلام عابدی مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان ضمن تشکر از برگزار کنندگان مراسم و حضور پرشور دانشجویان و کارکنان واحد ، به تبیین نقش حساس دانشگاه ها و دانشجو در برابر هجمه های استکبار جهانی پرداخت و بر افزایش بصیرت دانشگاهی در زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی در باور نسل جوان و دانشجو تاکید کرد.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.