کد خبر : 125107
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 15 دسامبر 2016 - 14:06

پوتین قدرتمندترین شخصیت جهان/ ترامپ در جایگاه دوم

پوتین قدرتمندترین شخصیت جهان/ ترامپ در جایگاه دوم

نشریه فوربس در رتبه بندی سالیانه خود ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را به عنوان قدرتمندترین شخص جهان در سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی کرده است.

به گزارش شبستر خبر، تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، نشریه فوربس برای چهارمین سال متوالی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را به عنوان قدرتمندترین شخص جهان معرفی کرده و دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا را نیز دومین فرد قدرتمند جهان ارزیابی کرده است.

این نشریه آمریکایی نوشت: رئیس جمهور روسیه نفوذ کشورش را تقریبا در هر نقطه ای از جهان گسترش و افزایش داده است. از سوریه گرفته تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، پوتین هر چیزی را می خواهد بدست می آورد.

نشریه فوربس در حالی ترامپ را دومین شخص قدرتمند جهان در سال ۲۰۱۶ معرفی کرده که وی توانسته است در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر هیلاری کلینتون غلبه کند.

ترامپ در رتبه بندی ۲۰۱۵ میلادی نشریه فوربس در جایگاه ۷۲ قرار گرفته بود. سومین فرد قدرتمند جهان از دیدگاه نشریه فوربس، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان بوده است. باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا که در رتبه بندی ۲۰۱۵ میلادی در جایگاه دوم قرار داشت، در رتبه بندی امسال به جایگاه ۴۸ تنزل یافته است.

ژی جین پینگ رئیس جمهور چین نیز در جایگاه چهارم این فهرست قرار دارد و پاپ فرانسیس نیز پنجم شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.