کد خبر : 86621
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 فوریه 2016 - 9:41

بُعد معنوی ورزش در کنار ورزش حرفه ای مورد توجه قرار گیرد

بُعد معنوی ورزش در کنار ورزش حرفه ای مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: در برنامه‌ریزی‌های کلان برای ورزش بایستی به بعد معنوی در کنار ورزش حرفه ای توجه شود و نگذارند این کار از اولویت و ضرورت بیافتد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، آیت الله محسن مجتهد شبستری در کنگره شهدای ورزشکار استان، با تاکید بر اینکه در انقلاب اسلامی، به ورزش و ورزشکاران توجه خاصی می‌شود، اظهار داشت: بارها شاهد هستیم که رهبر معظم انقلاب هم این قهرمانی‌ها را تبریک می‌گویند و با ورزشکاران دیدار می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان، با بیان اینکه رقابت و پیروزی ایران در سطح بین المللی مهم است، افزود: در مسابقات و بازی‌های داخلی نیز نباید اجازه داد که رقابت‌های ورزشی به جنجال و اختلاف تبدیل شود.

آیت الله محسن مجتهد شبستری توجه به ورزش همگانی را بسیار مهم دانست و گفت: باید کاری کرد که ورزش به عنوان یک ضرورت و کار روزمره، جزء برنامه‌های هر ایرانی باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به تقویت جسمانی توأم با تقویت روحی، تصریح کرد:احادیث فراوانی از بزرگان دینی در مورد توجه به ورزش و آمادگی جسمی وجود دارد که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه در کنار ورزش و ایجاد بستر در این زمینه، به تقویت نیروی معنوی و روحی هم باید توجه جدی شود، تصریح کرد: اگر شهدای انقلاب از لحاظ معنوی آماده نمی‌شدند انقلاب به سرانجام نمی‌رسید.

نماینده ولی فقیه در استان شهادت را بالاترین مدال و دستاورد یک انسان دانست و خاطر نشان کرد: شهدای ورزشکار بهترین و ماندگارترین مدال که همان شهادت است را کسب کردند و قهرمان واقعی شدند.

آیت الله مجتهد شبستری اظهار داشت: در برنامه ریزی‌های کلان برای ورزش، بایستی به بعد معنوی در کنار ورزش حرفه ای توجه شود و نگذارند این کار از اولویت و ضرورت بیافتد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.