کد خبر : 80552
تاریخ انتشار : جمعه 8 ژانویه 2016 - 2:20

مونوکسیدکربن باز هم در حمام قربانی گرفت

مونوکسیدکربن باز هم در حمام قربانی گرفت

به گزارش شبسترنیوز رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اذربایجانشرقی گفت:خانم ۳۱ بدنبال مسمومیت با مونوکسید کربن حاصل از اشتعال ابگرمکن, جان خود را در شهر زنوز از دست داد دکتر رجائی اظهارکرد: ساعت ۱۲:۵۰  روز پنجشنبه مورخه ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ و بدنبال اعلام گزارش مسمومیت با مونوکسیدکربن اورژانس ۱۱۵ زنوز  اعزام شد. وی افزود:با بررسی

به گزارش شبسترنیوز رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اذربایجانشرقی گفت:خانم ۳۱ بدنبال مسمومیت با مونوکسید کربن حاصل از اشتعال ابگرمکن, جان خود را در شهر زنوز از دست داد
دکتر رجائی اظهارکرد: ساعت ۱۲:۵۰  روز پنجشنبه مورخه ۱۳۹۴/۱۰/۱۷ و بدنبال اعلام گزارش مسمومیت با مونوکسیدکربن اورژانس ۱۱۵ زنوز  اعزام شد.
وی افزود:با بررسی تکنسینهای اعزامی و رسیدگی به وضیعت این خانم ۳۱ ساله که در داخل حمام افتاده بود, از نبود علائم حیاتی که  بدنبال مسمومیت با مونوکسید کربن روی داده بود, خبر دادند و اقدامات احیائی برای نجات بیمار مثمرثمر نبود.
دکتر رجائی ادامه داد: با توجه به اینکه زمان مسمومیت نامشخص بود , اقدامات احیائی تکنسینهای اورژانس ۱۱۵ نیز تاثیری نداشت .
وی ادامه داد: محیطهای بسته ای همچون حمام خیلی زود افراد را بسمت کاهش هوشیاری و مرگ میبرد و بایستی مراقب بود که گاز مونوکسیدکربن وارد حمام نشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.