کد خبر : 76768
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 دسامبر 2015 - 11:47

فرودگاه‌ زیرساخت‌ محسوب می‌شود/ صدور ویزا در فرودگاه تبریز

فرودگاه‌ زیرساخت‌ محسوب می‌شود/ صدور ویزا در فرودگاه تبریز

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: فرودگاه‌ها جزو زیرساخت‌ها محسوب می‌شوند و هر چه فرودگاه‌ها مجهزتر و پیشرفته‌تر باشند به سمت بین‌المللی‌تر شدن پیش می‌روند و ۱۰۰ درصد با ایجاد شرایط بهتر سرمایه‌گذاران بیشتری را می‌توان جذب کرد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس ، مصطفی صفایی صبح امروز در نشست تسهیل صدور روادید برای گردشگران و مسافران خارجی و بررسی مسائل «کارگو» که با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری برگزار شد، با بیان اینکه همه باید خود را برای شرایط پس از تحریم آماده کنیم، اظهار داشت: فرودگاه‌ها نیز از این امر مستثنی نبوده‌اند و جزو دستگاه‌هایی هستند که بر روی این مسئله کار می‌کنند و کارگروهی نیز در این رابطه تشکیل شده است.

وی افزود: فرودگاه‌ها جزو زیرساخت‌ها محسوب می‌شوند و هر چه فرودگاه‌ها مجهزتر و پیشرفته‌تر باشند به سمت بین‌المللی‌تر شدن پیش می‌روند و ۱۰۰ درصد با ایجاد شرایط بهتر سرمایه‌گذاران بیشتری را می‌توان جذب کرد.

صفایی در ادامه با اشاره به استقرار بخش صدور ویزا در فرودگاه تبریز، افزود: استقرار این بخش و به عبارتی تسهیل امور توانسته باعث جذب گردشگران بسیاری شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه فرودگاه‌ها معروف به هفتاد و دو ملت هستند، گفت: ارگان‌های مختلفی در کنار هم با همدلی و همکاری فعالیت می‌کنند و تلاش دارند تا خدمات خوبی را به مسافران ارائه دهند.

وی ادامه داد: با وجود تلاش همه ارگان‌ها هر دو ماه یک بار کارگروه تسهیل خدمات فرودگاهی برای رفع مشکلات و تسهیل خدمات برگزار می‌شود و تاکنون مشکل خاصی نداشته‌‌ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.