کد خبر : 76597
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 دسامبر 2015 - 10:21

اردوغان در سردگمی به سر می برد/ مدیریت ترکیه باید متناسب با واقعیات جامعه آنها باشد

اردوغان در سردگمی به سر می برد/ مدیریت ترکیه باید متناسب با واقعیات جامعه آنها باشد

عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد؛عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: ترکیه کشور بزرگی است، اما این کشور تحت سوء مدیریت اردوغان می باشد و باید مدیریت آنها متناسب با واقعیات جامعه ترکیه باشد و تحت تاثیر افکار توسعه طلبانه اردوغان قرار نگیرد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از پیک هشترود ، محمدحسین فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس در واکنش به تهدیدات اردوغان نسبت به کشورمان گفت: مدتی است که اردوغان در نوعی سرگشتگی و سردرگمی حرکت می کند. وی از طرفی ادعای جنگ می کند و از طرف دیگر هم همکاری می کند. و یا از یک طرف با مخالفین داعش مانند روسیه درگیر می شود

وی اظهار کرد: اردوغان در مقابل ایران هم از سرفی قصد جلب حمایت و همکاری دارد اما از طرف دیگر اظهارنظرهای عجیبی می کند که نشان دهنده نوعی حالت سردرگمی وی است.

فرهنگی افزود: ترکیه کشور بزرگی است و اکثریت قاطع آن مسلمان هستند و علوی می باشند اما این کشور تحت سوء مدیریت اردوغان می باشد و باید مدیریت آنها متناسب با واقعیات جامعه ترکیه باشد و تحت تاثیر افکار توسعه طلبانه اردوغان قرار نگیرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس در مورد وظایف دستگاه دیپلماسی کشور در این زمینه نیز تاکید کرد: دستگاه دیپلماسی کشور نیروی جنگی نیست و همان گونه که از اسمش مشخص است باید به طرف مقابل تذکر داده و پیگیری کنند و با روش های مختلف دیپلماسی شرایط را به نفع شیعیان آن کشور و کل منطقه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.