کد خبر : 76157
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 دسامبر 2015 - 10:15

ترک محل تمرین از سوی بازیکنان خارجی تراکتورسازی صحت ندارد

ترک محل تمرین از سوی بازیکنان خارجی تراکتورسازی صحت ندارد

سرپرست تیم تراکتورسازی تبریز گفت: ترک محل تمرین از سوی بازیکنان خارجی ما صحت ندارد و این خبرها، شیطنت‌هایی است که از سوی برخی افراد مطرح می‌شود.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم ، نخستین حضور امیر قلعه‌نویی در تمرین تیم تراکتورسازی، حواشی بسیاری داشت و علاوه بر مخالفت هواداران با وی، برخی سایت‌ها از نیز از مخالفت چند تن از بازیکنان تیم تراکتورسازی با سرمربی جدید این تیم خبر دادند.

کارلوس الکساندر و آگوستو سزار، ۲ بازیکن برزیلی تیم تراکتورسازی که در زمان تونی اولیویرا به این تیم پیوسته بودند، طبق ادعای برخی از سایت‌ها به‌محض ورود قلعه نویی به داخل زمین، به رختکن رفته و حاضر به همکاری با این مربی نشدند.

ایوب ذولفقاری درباره ترک محل تمرین از سوی کارلوس الکساندر و آگوستو سزار، اظهار داشت: این اخبار شایعاتی بیش نیستند و این خبرها، شیطنت‌هایی است از سوی برخی افراد برای به حاشیه کشیدن تیم مطرح می‌شود.

وی افزود: این ۲ بازیکن پس از اتمام تمرین به گمان اینکه قلعه‌نویی به رختکن آمده و در آنجا با بازیکنان جدید خود دیدار می‌کند، به رختکن رفتند و زمانی هم که سرمربی جدید تیم نتوانست با آنان ملاقات کند، هر ۲ بازیکن نیز به‌شدت ناراحت شدند.

سرپرست تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: از هواداران تیم تراکتورسازی تقاضا دارم به این حواشی توجه نکنند و به حمایت از تیم محبوب خود ادامه دهند تا بازیکنان ما نیز بتوانند درنهایت آرامش به بازی با استقلال فکر بکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.