کد خبر : 75619
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 دسامبر 2015 - 10:32

شیخ لاری: رسول خطیبی بهترین گزینه برای هدایت تراکتورسازی است

شیخ لاری: رسول خطیبی بهترین گزینه برای هدایت تراکتورسازی است

سرمربی پیشین تراکتورسازی گفت: اگر از نظر فنی بررسی کنیم رسول خطیبی بهترین گزینه است اما اگر هم از دید روانی که اهمیت بیش‌تری دارد، به موضوع نگاه کنیم بازهم او می‌تواند بهتر به تیم شوک وارد کند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم ، درباره وضعیت کادر فنی تراکتورسازی و کناره‌گیری تونی اولیویرا از هدایت این تیم اظهار داشت: من شخصاً نظر مثبتی روی تغییرات نداشتم اما مطلع شدم که خود آقای اولیویرا استعفا داده‌اند. من هم به‌عنوان بخش خیلی کوچکی از جامعه ورزش تبریز معتقدم فارغ از گزینه‌های اعلام‌شده باید سرمربی جدید کسی باشد که هم به تیم نزدیک‌تر باشد و بر آن اشرافیت داشته باشد و هم بتواند باانرژی تر کار کند.

سرمربی پیشین تراکتورسازی افزود: در اینکه تونی اولیویرا طرفدار و خواهان زیادی دارد شکی نیست اما حالا که رفتن او قطعیت یافته است، از هواداران می‌خواهم نظرشان روی بچه‌های خود آذربایجان باشد و با اتحاد کامل پشت تیم و سرمربی بمانند تا تیم بیش‌تر از این به حاشیه نرود.

وی تأکید کرد: فکر می‌کنم در وضعیت فعلی آقای خطیبی نسبت به من یا آقای باغ آبادی اشرافیت بیش‌تری بر تیم دارد و او بهترین گزینه برای تراکتور است. به هواداران هم می‌گویم با هر عقیده‌ای که دارند و دوستدار تونی، خطیبی، مربیان غیربومی یا هرکس دیگری هستند در این وضعیت اتحاد خود را حفظ کنند و از بچه‌های تبریز که همان فرزندان خودشان هستند، اعتماد داشته باشند.

شیخ لاری خاطرنشان کرد: از هواداران می‌خواهم با همدلی و هم‌زبانی از رسول حمایت کنند چون اگر ازنظر فنی بررسی کنیم، خطیبی بهترین گزینه است اما اگر هم از دید روانی که اهمیت زیادی دارد، به موضوع نگاه کنیم بازهم او می‌تواند بهتر به تیم شوک وارد کند.

پیشکسوت فوتبال تبریز خطاب به مدیران باشگاه تراکتورسازی گفت: به‌عنوان یک همشهری یا حتی کسی که شاید در نظرشان یکی از گزینه‌ها هستم می‌گویم، مدیران باشگاه باید در شرایط فعلی خیلی سریع و قاطع تصمیم بگیرند چراکه تراکتور یک هفته بعد بازی دارد و در این فرصت، باید به فردی مثل آقای خطیبی فرصت داد که بتواند به نیازهای تیم به‌ویژه ازنظر روحی پاسخ دهد.

وی تصریح کرد: تراکتورسازی هم‌اکنون با تیم سوم جدول ۵ امتیاز فاصله دارد و اگر با سرعت و به‌طور صحیح تصمیم‌گیری شود، می‌توان با سرمربی جدید که خود بچه تبریز باشد از افزایش این فاصله جلوگیری کرد و حتی در هفته بعد مقابل استقلال نتیجه خوبی به دست آورد.

سرمربی پیشین تراکتورسازی تأکید کرد: مطمئنم بسیاری از مربیان بومی هم با من هم‌عقیده هستند که رسول خطیبی به تیم نزدیک‌تر است پس هیئت‌مدیره باشگاه مطمئن باشد که جامعه فوتبال استان از این مربی حمایت می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.